Kjølvann forsvinner fort som f!
Kjølvann forsvinner fort som f!
Hei! Plages litt med polinin min at kjølevann renner ut med engang (et sted utom sylinderen). Er godt igjenskrudd og jeg har skiftet pakninger 2 ganger nå! Både med Rotax 122 og 123 pakninger. Fortsatt ingen nytte.. vannet forsvinner alikevel... fort som søren.. Alle lufteskruver er igjen og blokka, sylinderen og radiatoren er fylt opp med kjølevann. Hva er problemet? Begynner å bli lei nå.... Har ikke fått kjørt siden starten på august.. 
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Re: Kjølvann forsvinner fort som f!
Hvorfor ikke bare ta motoren ut, splitte den, skifte balansedrev, veivlager og andre lager, finne ut hva problemet med vannlekasjen er og VIPS så har du en nyoverhalt motor?
Hvis du er rask å bestille deler, og får hjelp på mekken (låne verktøy og garasje), så får du noen uker med greit kjørevær før sesongen avsluttes! 
Hvis du er rask å bestille deler, og får hjelp på mekken (låne verktøy og garasje), så får du noen uker med greit kjørevær før sesongen avsluttes! : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Lite med penger for øyeblikket da jeg har MASSE å bruke penger på, mye dritt å betale osv.. Får ikke ta den med på mekken før etter jul :/ Men da får jeg sponsa sylinderkit
Hadde jo ikke dette problemet da jeg hadde på Italkit sylinderen 
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Kan ikke faren din sponse deg litt da? 
: viewtopic.php?f=26&t=9229
Han sier at han ikke skal bruke en krone mere på Aprilia