RS50 Streika...!
RS50 Streika...!
Hei.
Var ute å kjørte med Lartreig og Potter istad, lå rundt 85-90Km/t en god stund, lå på ca 12.000 RPM hele tiden, så plutselig streika motor'n, noen sekunder. Så kjørte jeg videre, men motor'n fortsatte å få små stopp innimellom, Så jeg stoppet og skjekket sykkel'n, og alt så bra ut. Når jeg kjørte hjem igjen, så stoppet den bare 1 gang...
Noen som vet hva det kan være?
Har effekt anlegg, og 90 dyse, vis det er til noen hjelp..
Mvh, Mats
Var ute å kjørte med Lartreig og Potter istad, lå rundt 85-90Km/t en god stund, lå på ca 12.000 RPM hele tiden, så plutselig streika motor'n, noen sekunder. Så kjørte jeg videre, men motor'n fortsatte å få små stopp innimellom, Så jeg stoppet og skjekket sykkel'n, og alt så bra ut. Når jeg kjørte hjem igjen, så stoppet den bare 1 gang...
Noen som vet hva det kan være?
Har effekt anlegg, og 90 dyse, vis det er til noen hjelp..
Mvh, Mats

-
Lartreig
Hadde samme "hoste" problemet med go-karten min, har en styrpeskrue på gassern der jeg justerer lufta på H (høyhastighet) og det var bare å justere den så ble den bra.
Den liksom døde ut ett halvt sekund også skvatt den til igjen, gikk orntlig litt også det samme. Men når jeg fikk justert den skruen gikk det fint da.
Er ikke akuratt noe geni, men kansje det var litt til hjelp
Den liksom døde ut ett halvt sekund også skvatt den til igjen, gikk orntlig litt også det samme. Men når jeg fikk justert den skruen gikk det fint da.
Er ikke akuratt noe geni, men kansje det var litt til hjelp
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Men en varmskjæring nevertheless... Jeg skulle greid å skjære en maskin på noen minutter jeg om den bare var satt opp feil nok 
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.