Gassen er løs
- christoffer
- Fersk
- Sted: Bø
Gassen er løs
Plutselig mens jeg kjørte kjente jeg at gassen begynte å bli litt løs, så jeg kjørte hjem og prøvde og bare gasse litt og plutselig så blei den helt løs og jeg kan ikke gasse i det hele tatt, vet noen hva dette kan være og hva jeg burde gjøre? er det gass wiren elns?
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Re: Gassen er løs
Det du sier er at det ikke er noe motstand i gassern? Altså, at den er lettere enn før?
Sjekk gasswiren din, og se etter at den er festet i begge ender. Kan jo hende den har hoppet ut av forgassern eller noe sånt.
Sjekk gasswiren din, og se etter at den er festet i begge ender. Kan jo hende den har hoppet ut av forgassern eller noe sånt.
Skal man bli god, må man ville bli god!
- torvald
- Webmaster
- MC: Aprilia RS 125, 05mod
- Sted: Tau, Rogaland
- Kontakt:
Går ut i fra du har en rs 125.
Lukter som om gassvaieren har røket ja. Sjekk ved fordelingsboksen, der går jeg ut i fra du vil finne ut hvilken vaier som evt har røki.
Lukter som om gassvaieren har røket ja. Sjekk ved fordelingsboksen, der går jeg ut i fra du vil finne ut hvilken vaier som evt har røki.
er en person som vet ganske mye om svært lite og som fortsetter å lære mer om mindre og mindre inntil jeg omsider vet så godt som alt om ingenting.
- christoffer
- Fersk
Ja det er ingen motstand, den er helt løs så den gir ikke noe gass mens den er på.
Jeg har rs 50, ska sjekke det dere sa når jeg får tid.
Takk for svar.
Jeg har rs 50, ska sjekke det dere sa når jeg får tid.
Takk for svar.
Det er jo mulig, og mulig at den har løsnet i festene. Men da har ikke den forgje som mekket der vert flink å stramme ting og tang, ganske sikker på at wireèn har røket.
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
- Maniac
- Støttespiller
- MC: Aprilia Rs 125 '01
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Tipper at gas-wieren din har ryki.. Samma skjedde med meg, men det skjedde mens jeg kjørte...
Aprilia Rs 125 powerd by polini 
BMW 520d 2001

Den eneste forskjellen på barn og voksne er prisen på leketøyet
BMW 520d 2001

Den eneste forskjellen på barn og voksne er prisen på leketøyet
- christoffer
- Fersk
Sjekka det i dag og noe av plastikken på håndtaket som wiren er på har detti av, så jeg må få skaffe nytt håndtak:/
- christoffer
- Fersk
Fikk nytt håndtak i dag og satt det på og begynte og kjøre igjen endelig...også er jeg på vei hjem, også er det grus i svingen ikke så langt ifra hjemme, og jeg går ned i 10-15km/t og greier fortsatt og velte! Så da var Gir pedalen(husker ikke navnet på det:P) som brakk, så da må jeg vel vente enda mer før jeg kan kjøre igjen :/ fikk også noen riper i kåpa 
Edit: fikk heldigvis fiksa gir pedalen, så kan kjøre igjen, men det blei noen stygge riper i kåpa
Edit: fikk heldigvis fiksa gir pedalen, så kan kjøre igjen, men det blei noen stygge riper i kåpa
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
så veldig kjipt! har en historie med det jeg og om da jeg skulle kjøpe sykkelen jeg ikke har fortalt her enda.. det er kjipe greier ass.. =/ men godt at du fikk fiksan da 
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition