Koblet til batteriet i går for å sjekke ut pærene jeg har byttet i dashen på rs'en når jeg skrudde på tenninga sa det bare poff i den blå 15A sikringen. Holder på å koble alarm også så jeg tok å demonterte den og prøvde på nytt med ny sikring men den gikk med en gang tenninga kom på. Noen som vet hva det er? Koblet på batteriet feil? Kan pærene være årsaken?
Takker for svar!
Kortslutning på rs125?
Kortslutning på rs125?
RS'n selges! ta kontakt=)
- Christian
- Gold
- MC: 2004 Aprilia RS125
- Sted: Florø
- Kontakt:
Re: kortslutning?
Det er kortslutning. Sjekk at ingen "+" kabler/tilkoblinger ikke har kontakt med gods.
2004 Aprilia RS 125 Free Power
tok å feilsøkte i dag hvor jeg dro ut alle kontakter på sykkelen,satte i ny sikring, og satte i alle kontaktene igjen en etter en med tenninga på. sikringa smal når jeg plugga i støttesensoren! så fant feilen men må jeg bytte hele ledningen eller holder det og finne plassen hvor ledningen er skadet og isolere den?
Tror det vil gå fint å isolere ledningen
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

- Christian
- Gold
- MC: 2004 Aprilia RS125
- Sted: Florø
- Kontakt:
Visst ledningen er skadet ville jeg kjøpt ny. Det er best. Men feilen ligger sannsynligvis i en kontakt eller overgang, sjekk kontakter/overgangene i begge ender av ledningen. Kortslutninga tyder på at strømmen som går i den ledningen får kontakt med gods.
2004 Aprilia RS 125 Free Power
har et komplett ledningsnett liggende faktisk. skal vel gå bra å bytte de to kontaktene fra det ja? aldri byttet kontakter før så vet ikke hvor mye arbeid det er?
Re: Kortslutning på rs125?
Bruk stor forbokstav.
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Re: Kortslutning på rs125?
Beklager! Er veldig fort å glemme akurat det når man sitter på pc'en osv...Sjelden man bruker stor forbokstav på msn osv