Hei!
Nå er det veiva jeg sliter med. Noen som har tatt av den før?
Håper noen vil hjelpe meg med dette.
Takk for svar!
Hvordan få av veiva? Rotax 122
- Øystein G
- Bronze
- MC: Aprilia Rs125 '07 Black
- Sted: Beitostølen
- Kontakt:
Hvordan få av veiva? Rotax 122
Sist redigert av Øystein G den 11 nov 2008, 21:34, redigert 1 gang totalt.

Fp ++
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: Hvordan få av veiva? Rotax 122
er veiva noe problem å ta ut?
aldri tatt av veiva på en motor, men kan si så mye at du må iallefall dra fra hverandre blokkene eller hva det heter, og da skulle vieva bare være å ta ut
men ta det jeg sier med en klype salt da
aldri tatt av veiva på en motor, men kan si så mye at du må iallefall dra fra hverandre blokkene eller hva det heter, og da skulle vieva bare være å ta ut
men ta det jeg sier med en klype salt da
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
Skaff deg først og fremst den riktige Rotax manualen. Det står det beskrevet nøye hvordan det skal gjøres. ( I denne vist med spesial terser) Ikke akkurat å anbefale at du tar til med dette om du ikke har snøring for å si det sånn.Det er veldig små toleranser og aksial klaring som skal shimses riktig, kontrollmåling av slitasje på veiv, forvarming av veivhus for lagermontering osv.
MX 125 -04