Hei
Har som sagt en Aprilia RS 125ccm 99`mod. som jeg har gjort følgende med:
- fp eksos
- Rave 1
- Dellorto 34mm flat
- utvidet org innsug. nytt som hører til er på vei
- v-force 3
- 10`r plugg
- olje blandes i bensintanken
1) Kjørt hjemmover i går ettter å ha byttet til 145 dyser fra 160 fordi den ikke klarte over 8000 rpm, når jeg hadde kjørt en 20minutters tid bare døde den helt. Sto en stund før jeg fikk startet igjen og da var alt i orden, samme skjedde 2 ganger til. Men siste gang dette skjedde så skrudde jeg av bensinen med en gang den stoppet og da startet den igjen bare sekunder etterpå. Resten av veien måtte jeg skru bensinkranen av og på under kjøring for at den ikke skal stoppe.
virker nesten som om den for mer suppe enn den klarer å forbrenne eller.no. Noen som har forslag?
2) synes ikke sykkelen gikk like bra som jeg jeg hadde forestilt meg etter å skulle gått fra 15 til 34 hk (har kjørt flere FP RS 125) og jeg mangler kicket på rundt 7-8000rpm. virker som eksosventilen ikke gir respons. har sett på stempelet som går ut og innn i den metalboksen man fester over radiatoren et sted, og den spretter ut så fort jeg gir gass. skal ikke den avvente til rundt 8rpm? har sjekket at den er montert riktig og at alt som bør smøres har blitt smurt.
På forhånd takk
Mvh
Aleksander
Div problemer med FP RS 125 99mod
Re: Div problemer med FP RS 125 99mod
Høres ut som at du har for stor dyse enda da ja...
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Re: Div problemer med FP RS 125 99mod
ville hatt mindre dyse.eksosventilen skal være åpen til sånn 2000, så skal den lokke sseg til 8000 og åpnes deretter.vist den ikke gjør det må du stille den.