Batteritype/størrelse!!
Batteritype/størrelse!!
Heisann, jeg har misten instruksjonsboken min og må derfor få hjelp med åssen bateri jeg skal kjøpe, jeg har tenkt til å bytte ut på min aprilia rs 125 06 mod. Noen som har noen peiling? Takker for alle svar, trenger alt hva dere har, fordi jeg skal kjøpe batteriet imorra hadde jeg tenkt.
- Aprilia Rs 125 07 mod.
Re: Batteritype/størrelse!!
bare si at du skal ha til den type sykkel! hvis du har et firma i nærheten som driver med batterier så har de bøker over sånt
audi 90 quattro 2.3l .
Kjøp sånn lukket batteri på biltema. Jeg har det, og det virker perfekt!
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Åja, takk, men tenkte mer eksakt størrelse og spenning:) så OM de ikke har det, så veit jeg åssen jeg skal ha.
- Aprilia Rs 125 07 mod.
jeg fant ikke et på biltema som passa min hvertfall. men er kanskje bare sånn i tbg
audi 90 quattro 2.3l .
Jeg kjøpte mitt gelebatteri på biltema, og det funker helt knall;) bare ta ut det gamle og mål størrelsene på det, også stikker du på biltema og finner et som er likt;) du skal ha 12V og amperen tror jeg det bare finnes en størrelse av i den batteristørrelsen, hvis det var flere, så ta det med mest ampere... 

Er det ikke bare å stikke til en butikk som selger baterier! En skikkerlig butikk, de vet hva du skal ha!
Suzuki rmz 450
Hvorfor det? her har flere kjøpt batteri på biltema, og de sier de har funket bra til nå. så hvorfor ikke sier jeg? 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Ja, jeg har også hørt om folk som har kjøpt det der før nå:)
- Aprilia Rs 125 07 mod.
ga 300 får mitt som jeg kjøpte hos bateri forhandler! De viste med en gang hva jeg skulle ha! Mye bedre kvalitet og servis også en biltema! 
Suzuki rmz 450
Det høres ut som et bra kjøp! jeg var nede i byen på en mc butikk/verksted og da sa han at det kosta ca 700.... syns det var litt mye:S
- Aprilia Rs 125 07 mod.
- MonkeyfacE
- Norgesmester
- Sted: Hitra, Fillan
- Kontakt:
jeg ga 350 for samme type batteri som orginalt hos aprilia forhandler.

Aprilia RS 125 08 o.O
Greit nok at folk synes det er bedere og kjøpe batteri hos forhandler osv, men det på biltema fungerer helt topp! holder like lenge som et vanlig batteri du kjøper hos forhandleren etter min mening, og da sparer du også penger 
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Uansett, ferdig med denne diskusjonen nå!
Aprilia RS250 1998mod.