Hanne-Eva
Aprilia service
Aprilia service
Hei, jeg er helt ny på mc og dermed også på Aprilia. Har en Aprilia Pegasus Strada 650, 2006 modell (ensylindret affære). Er det noen som vet om hvem som utfører god service på disse ? Min har ikke gått mer enn ca 6000 men jeg aner ikke om forrige eier fulgte opp de ulike justeringer/kontroller når motoren kjøres inn. Dessuten kan være at innsprøytningen trenger justering. Jeg bor på sørlandet/østlandet. Har noen et godt tips om hvor jeg får utført forsvarlig service på min mc ?
Hanne-Eva
Hanne-Eva
Re: Aprilia service
hei!
velkommen til mc-verdenen og forumet!
hvliken som helst mc forhandler/mekaniker kan utføre service på din sykkel, så lenge du ikke skal ha utfylt service hefte, da kan det være noen som er litt vrange.
bare ta deg en runde rundt i byen og spørr om det er noen som er interisert i å gjøre det for deg
velkommen til mc-verdenen og forumet!

hvliken som helst mc forhandler/mekaniker kan utføre service på din sykkel, så lenge du ikke skal ha utfylt service hefte, da kan det være noen som er litt vrange.
bare ta deg en runde rundt i byen og spørr om det er noen som er interisert i å gjøre det for deg