Har en rs 125 97 mod med FP Rave 2. Den går helt fint opp til 5. og 6. gir. Hopper i fri i 5. gir og 6. gir... Noen forslag?
Kan det hjelpe og skifte gir olje og stille gir pedalen litt lengre ned? Han som jeg kjøpte den av sa at alle girene var helt fine når de hadde overhaling på den...
Hopper ut av 5. og 6. gir....noen tips??
Re: Hopper ut av 5. og 6. gir....noen tips??
hendte noen ganger når jeg hadde moped også, jeg bare husket å trøkke den ordentlig opp i gir, så gikk det alltid bra.
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Jeg trykker den godt opp i gir,men når jeg gir på eller skal cruise rundt 6-7000 så hopper den ut av gir...PLAGSOMT...kan få så mye mer ut av sykkelen hvis jeg hadde hatt 5. og 6. gir... 
ville prøvd og bytta olje , prøv og kjøp en olje med bra kvalitet.
vet at rs'en kan lett hoppe ut av gir vis ikke man får den skikkelig i , men vis du er sikker på at du får satt den skikkelig i gir så ...
vet at rs'en kan lett hoppe ut av gir vis ikke man får den skikkelig i , men vis du er sikker på at du får satt den skikkelig i gir så ...
Har også hatt samme problemet, er sikkert et minus med rs.. men bytt til orentlig kvalitet olje. og putt den orentlig i gir
så trur jeg nok det skal ordne seg
Kan ikke tru at det skal være noe alvorlig problem 

Aprilia rs 125ccm replica 1995 modell ombygges til 06 modell sitt utsene

Skal prøve å skifte olje til topp kvalitet så får jeg se