hjelp!
Re: hjelp!
kan hende du har hatt en svak varmskjæring, ta av eksosen din og se inn på stempelet ditt så finner du jo ut av det, er den skjært er stemepelet ganske ripete 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Hva skal jeg gjøre hvis den er bare litt skjært men fortsatt funker a?
er den bare litt skjært så er det nokk gått hardest utover stempelet ditt så da bestiller du nytt stempel setter på og kjører inn sykkelen igjen med nytt stempel. 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
min tråd:
søren ass .. gjorde det i fjor og, at jeg ikke kan lære .. kan jeg ikke fortsette å kjøre med det?
jeg vil ikke anbefale deg det nei vist det ser stygt ut, det kan føre til at vondt blir værre så må du bytte hele syllinderen istedenfor, men først så må du jo se da om det er det som er feilen 
min tråd:
min tråd:
Hva kan det ellers være a? Når hjulet låser seg?
det kan også være girdreva, som låste seg. Siden du tok inn clutchen, så koblet du ut girkassa. 
men det er lite sannsynlig, siden den funka etter at du tok ut clutchen. så det er nok en mild skjæring.
Gjør som freddy sier og sjekk det, det tar jo ikke lang tid

men det er lite sannsynlig, siden den funka etter at du tok ut clutchen. så det er nok en mild skjæring.
Gjør som freddy sier og sjekk det, det tar jo ikke lang tid
Sist redigert av Steffen den 08 apr 2011, 21:27, redigert 1 gang totalt.
X:
det er jo mest sannsynligvis det som er feilen , men du må jo sjekke så du er 100% sikker
det er jo fort gjort og sjekke er jo bare å ta av eksosen å lyse inn på stempelet
det er jo fort gjort og sjekke er jo bare å ta av eksosen å lyse inn på stempelet
min tråd:
min tråd:
Håper det, det hørtes bedre ut ..
Hvis det ikke er noen skade på toppen av stempelet ligger jeg bra an da?
du må se på sidene det er her du vil se om det er riper osv. 
min tråd:
min tråd:
- bronstad93
- Rossi
- Sted: Nordtrøndelag, Verran, Malm
- Kontakt:
toppen på stemplet kan være like fin! man vet aldri om skjørtekanten på stemplet har knukket eller om det er fullt av riper 
`93 BMW E36 320Cia -> soon to be 325Tic!
(X)`02 Aprilia Rs 125: FP anlegg, VHM topp, PiperX filter, 17-38, 98-front, Xenon+++
(X) `98 Honda MT5
(X)`89 Suzuki tsx
A1: 21.06.10
B: 30.11.11
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=6831
(X)`02 Aprilia Rs 125: FP anlegg, VHM topp, PiperX filter, 17-38, 98-front, Xenon+++
(X) `98 Honda MT5
(X)`89 Suzuki tsx
A1: 21.06.10
B: 30.11.11
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=6831
er vel for det meste på sidene av stempelet det blir merker med varmeskjæring
Hvordan ser sylinder veggene ut da?
Hvordan ser sylinder veggene ut da?
Sylinderveggene vet jeg ikke hvordan ser ut, men jeg sjekka stempelet på siden gjennom eksosen og det så bra ut der.. så troor ikke den har skjært seg.. man kunne i hvertfall se det godt sist gang jeg gjorde det ?
ta et bilde av det og legg in her da. vist det mulig å få tatt noe bra bilde inn eksosporten 
min tråd:
min tråd: