Sykkelen min lekker olje !
Sykkelen min lekker olje !
Sykkelen min lekker olje.. ikke mye, men etter jeg har kjørt litt hardt og jeg lar den stå noen timer kommer det litt. Det drypper fra under girkassa men det kommer ikke derfra? Hvor er det sannsynlig at det kommer?
Re: Sykkelen min lekker olje !
sjekket bunnpluggen ? sjekket oljepumpen ? sjekket pakningen mellom blokka og clutchdekselet ?
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Jeg har samme problemet av og til. Det virker som om det kommer i fra området rundt eksosen på min.. Noen forslag til hva det kan være? 

sjekket at det er tett ved eksos manifolden der man setter på eksos annlegget 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
http://oemparts.no/catalog/225591
også nr 11 på bilde så er det en Oil seal, den bytta jeg på min da slutta den å lekke. det kan være at er den som lekker på din å.
men kan også skjekke over alt av bolter, om de er litt løse kan de være nok at gjør at kan lekke litt under girkassa.
også nr 11 på bilde så er det en Oil seal, den bytta jeg på min da slutta den å lekke. det kan være at er den som lekker på din å.
men kan også skjekke over alt av bolter, om de er litt løse kan de være nok at gjør at kan lekke litt under girkassa.