Heve eksosventil
Heve eksosventil
Hei
. Har en aprilia rs 125 med effektannlegg, 34mm forgasser og powerfilter. Så lurer jeg på hva jeg kan bruke/gjøre for å heve eksosventilen?
Re: Heve eksosventil
Du må ta av den originale eksosventilen, skru av selve bladet/kappe det, tette hullet - så er du good to go! Husk å dyse opp, skifte plugg samt stille oljepumpa!
Her skal det stå noe fornuftig.
Takker, men finnes det en annen måte enn å kutte bladet? hadde bare tenkt å heve bladet 4-5 mm om det går 

Det er ikke mulig nei. Isåfall må du lage en egen løsning til det. 

Her skal det stå noe fornuftig.
Får vel se hva oppfinnsomheten duger til da 
trur du/dere det går ann og lage en tykkere pakkning for å have ventilen 2mm? vill det han noen merkbar forskjell? 

Jeg vil anbefale deg å enten fjerne hele ventilen, eller ingenting. Min gikk noe krøkkete når jeg bare tok litt av min.
Aprilia rs125 '00 replica
trur bare jeg lar den være da. så får jeg heller spare penger til rave 1 eller rave 2. takker 
trur bare jeg lar den være da. så får jeg heller spare penger til rave 1 eller rave 2. takker 
Gratis og fjerne ventilen da
Husker ikke helt 100% men mener å huske at det bare er å fjerne bladet og sette på en kort bolt med en mutter!
(+Dyse opp da)
Husker ikke helt 100% men mener å huske at det bare er å fjerne bladet og sette på en kort bolt med en mutter!
(+Dyse opp da)
ja d går å ann, men vil d ikkje samle seg mye eksos der ventilen skal være? Takk for tipset