Om jeg skal kjøpe italkit må jeg kjøpe noe annet enn det jeg har ifra før av ? for å få noe mer effekt enn original sylinderen, eller blir det god effekt med det jeg har pluss italkit ? takk for raske svar
Italkit !!
Italkit !!
Hei Vurderer og bestille 140cc italkit fra pjme.co.uk . Men spørsmålet er om det er verdt det ? Har 34mm forgasser, effektpotte ,kuttet cdi og powerfilter.
Om jeg skal kjøpe italkit må jeg kjøpe noe annet enn det jeg har ifra før av ? for å få noe mer effekt enn original sylinderen, eller blir det god effekt med det jeg har pluss italkit ? takk for raske svar
- bfredrikwilhelmsen
- Norgesmester
- Sted: Eidsvoll
Re: Italkit !!
hadde ikke skadet å kjøpt rave i samme slengen 
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=10355
Re: Italkit !!
Med Italkit + oppsettet du har fra før, OG RAVE 1 / 2, så får du mye bedre effekt enn ved original sylinder, etter erfaringer jeg har hørt her på forumet! 
EDIT: Sjekk youtube!

EDIT: Sjekk youtube!
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG