Må bytte stempel på min RS125 07. modell. Og vurderer da sterkt å dra på med dette kittet fra polini. 154cc. http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=101
Første jeg lurer på. Noen som har brukt dette kittet, og har noe å si om dette før jeg evnt. kjøper det? Eller finnes det noe annet bedre kit som er å få tak i, helst i samme prisklasse, eller billigere
Andre jeg lurer på, det står man blir rådet å bytte til 34mm gasser, er dette et must, eller funker det fint med orginal gasser, bare dyse opp litt? evnt. trenger jeg overgang for å bruke orginal gasser / eller overgang for å bruke trim gasser??
Tredje ting, jeg vurderer å montere FP svane. Da må man justere olje'n, right? Må den justeres noe "ekstra" pga. trim sylinderen?
Og 4. ting jeg lurer på er det noe spesielt jeg bør tenke på, eller bytte idet jeg skal bytte sylinderer og stempel? F.eks, dyse som anbefales på forginal gasser / evnt. dyse på 34 mm gasser?, innsug /filter / plumbe, type plugg bør jeg kjøre på? (kjører på br9eg for øyblikket) Noe annet???
-
Robert