Trimmeksos Aprilia 750 Shiver

Alt trimrelatert skal kun postes i denne kategorien. Diskuter, få råd og erfaringer fra andre her.
Aliseracing
Nysgjerrigper

Trimmeksos Aprilia 750 Shiver

Legg innav Aliseracing » 22 mar 2009, 13:35

Noen som har lest eller link til hva som gir det beste totalresultatet av trimmanleggene til nye 750 Shiver.
Akropovic, Mivv eller Leo Vince? Noen som har oversikt over priser og leverandører? Hilsen Alise

Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Trimmeksos Aprilia 750 Shiver

Legg innav inunf » 22 mar 2009, 16:44

Hei, og velkommen til apriliaforumet!

Her har du ihvertfall link til Akra og Leo http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... egory=1297. Tror nesten jeg må annbefale det amerikanske apriliaforumet www.apriliaforum.com når det gjelder hva som er best. Såvidt jeg vet er du den første med Shiver her.

Hvis du finner ut noe mer så hadde det vært veldig fint om du kunne poste det her, vi prøver å være et forum for alle apriliamodeller, selv om noen er bedre representert enn andre.

Det hadde også vært veldig fint om du kunne skrive litt om deg selv og sykkelen din under "din tråd". Gjerne med mange bilder av sykkelen :D

Aliseracing
Nysgjerrigper

Re: Trimmeksos Aprilia 750 Shiver

Legg innav Aliseracing » 22 mar 2009, 19:20

Hei
Takk for svar. På tidligere sykler har jeg alltid utført endringer som i hovedsak går ut på mer gasol inn, og mer eksos ut.
Har sendt en forespørsel til Wiseco i USA om de har tenkt å produsere modifiserte stempel (sykkelen tåler noe høyere komp). Spent på svaret.

Legger ut bilder etterhvert.

Gå tilbake til «Trimming»