Jeg så noe som kaltes Vacuumboks på SpeedOptions. Er det bra? Føler du mye forskjell?
Takk for alle svar!
Vacuumboks
Vacuumboks
What the...
Re: Vacuumboks
litt....meningen er at når du slipper gasser samler den bensindamp eller noe?(rediger meg om feil) og når du gassert på igjen så slippes alt ut samtidig og du får en feita aks til den er oppbrukt.kompis hadde det på mitoen sin.du merket at den var der liksom
har hørt du ikke merker noe spess 

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
merket det på mitoen værtfall.er ikke noe rakettoppskytning, men det blir bedre aks.han startet, kjørte rolig i 1gir.slapp gassen og så ga han bånn pinne.
Hvis den ikke gir fra seg for mye på RS så er det vel ikke store vitsen å kjøpe den da?
What the...
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
eneste de er brukans til er styling hvis du henger den synlig 
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
jeg hadde det på moppa, merket ikke en dritt:P bare til pynt!
jeg var plaget med at sykkelen gikk veldig urent på lavt turtall med lite gass. ble kvitt det når jeg monterte 2 vacumbokser:)
merker littegrann mer respons når jeg girer fra første til andre. frem hjulet letter faktisk nå:D
men den utgjør ikke så veldig forskjell. er mest for den som vill ha det lille exstra;)
merker littegrann mer respons når jeg girer fra første til andre. frem hjulet letter faktisk nå:D
men den utgjør ikke så veldig forskjell. er mest for den som vill ha det lille exstra;)
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
I stedet for vakumboks, så laget jeg meg en slange på 24cm, og tettet ene enden, og satt den andre enden på nippelen på innsuget. Da merket jeg faktisk mer til at noe var der, enn med vakumboks. Går for lang tid til å fylle opp den boksen, men slangen gikk det kjapt med 

We Built This City!