Trim, eller ikke ;)
Trim, eller ikke ;)
Aprilia RS99, soon gone.
Skjønner virkelig ikke at noen kjører orginalt!:P
Dere vet ikke hva dere går glipp av!:P
jeg vil si kjøreopplevelsen ble 3 ganger så morsom etter kun et effektanlegg!:P Det blir mer og mer morsomt jo mer power man har i sykkelen. det er iallefall min erfaring. lurer på hvordan det ender opp når jeg kjøper meg R6:O
Men nei folks...dette er ingen erfaring kun jeg har siden jeg kjører nsr. Folk sier NSR er så lat orginalt. Det stemmer bra det, men rs er absolutt ikke noe bedre orginalt:P Min erfaring er faktisk at min nsr gikk bedre enn min kompis sin rs, da begge var orginal. han hadde visstnok 1 cm større bakdekk enn orginalt, men dette skal ikke gjøre noen ekstrem forskjell.
Dere vet ikke hva dere går glipp av!:P
jeg vil si kjøreopplevelsen ble 3 ganger så morsom etter kun et effektanlegg!:P Det blir mer og mer morsomt jo mer power man har i sykkelen. det er iallefall min erfaring. lurer på hvordan det ender opp når jeg kjøper meg R6:O
Men nei folks...dette er ingen erfaring kun jeg har siden jeg kjører nsr. Folk sier NSR er så lat orginalt. Det stemmer bra det, men rs er absolutt ikke noe bedre orginalt:P Min erfaring er faktisk at min nsr gikk bedre enn min kompis sin rs, da begge var orginal. han hadde visstnok 1 cm større bakdekk enn orginalt, men dette skal ikke gjøre noen ekstrem forskjell.
Nå: BMW E39 528 og Aprilia RS 125
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Synes effekten begynte å dabbe av etter 9000-9500rpm på den orginale RS'n jeg hadde. Når jeg skulle kjøre raskest mulig, feks når jeg raca med andre sykler så gira jeg på 9-9500rpm
Jeg dro nå hvertfall fra en orginal NSR temlig lett, og det var når jeg hadde 160 dekket også
Kjørte fra han når han hadde tatt plomba i potta også, men det var forde jeg kjørte mye bedre enn han, ifølge han selv
Men vet nå ikke det. Draga mot en annen NSR med Giannelli effekt anlegg, da hold jeg følge opp til 120-130kmt, da begynte han å dra litt ifra...
Sort BMW E46 Coupe "M3 style"
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97
[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)