Aprilia Rs 125 - FullPower svane
Aprilia Rs 125 - FullPower svane
Om jeg kjøper fullpower svanehals trenger jeg intet annet da? aprilia rs har jo ikke plomber i bakerste potten? så om jeg kjøper fullpower svane så blir det like mye effekt som med effektanlegg?
MVH Tim
MVH Tim
Er ikke noe plomberinger i potta nei, så du bare handler FP svane og setter den gamle potta på. Effekten er vell ikke helt lik som ett eff.anlegg har jeg hørt. etter dte jeg har hørt så skal lyden til FP anlegge hvere noe fetere, men effekt litt dårligere og omvendt på eff.anlegget.
Sort BMW E46 Coupe "M3 style"
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97
[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)
-
Lartreig
-
morten_kjar
- Småproff
- Sted: Tønsberg
-
Lartreig
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Grunnen til at Gianelli er så rimelig er at det medfølger ikke endestykke til den prisen, og at MC-deler som selger det generelt er vanskelig å slå på pris ettersom dette er uten mellomledd(?)
Jeg vil tro Jolly Moto er et veldig godt anlegg, selv om også Gianelli har akseptabel performance!:) har hørt at det er ganske tøff lyd i Gianelli effektanleggene generelt, men har ingen erfaringer med disse utover det:)
Min konklusjon sånn sett er: Bruktbart/bra effektanlegg til en billig penge... midt på 3?
Jeg vil tro Jolly Moto er et veldig godt anlegg, selv om også Gianelli har akseptabel performance!:) har hørt at det er ganske tøff lyd i Gianelli effektanleggene generelt, men har ingen erfaringer med disse utover det:)
Min konklusjon sånn sett er: Bruktbart/bra effektanlegg til en billig penge... midt på 3?
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
jeg har ikke noe erfaring med gianelli å jolly,men har et arrow anlegg som etter min mening er verdt hvær krone.greit det ikke er det biligste,men vi snakker vel tross alt om barna våre? (sykkel'n) og i de fleste tilfeller da sparer enn ikke på skorstein=) generelt godt register oxo på arrow,noe smått i mellom registeret kontra gianelli og jolly som har alt på toppen.men serdeles brukbart topp register på arrow oxo,går vel utifra det er derfor det koster litt mer,for att de har fått til litt fra begge deler.noe som gjør sykkel'n mye mer anvenelig.ifh passasjer å by kjøring^^
-
Lartreig
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Husker tydelig at jeg så et nærbilde fra undersiden av et FP anlegg. Men dessverre har Opera slettet backupen av dette. Så får vel bare vente til ekspertene ankommer. 
Husaberg FS650!
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
-
Lartreig
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Hei! Jeg tror MP01 stemmer, MPAO er jeg litt usikker på.
Fant jeg ut i ettertid, guiden min bør endres, har vært så mye uenighet om dette at jeg valgte bare å gå med MPAO for det var det jeg hadde hørt flest ganger i den sammenhengen. Allikevel, det står MP01 på mitt eksosanlegg og det er FP
Fant jeg ut i ettertid, guiden min bør endres, har vært så mye uenighet om dette at jeg valgte bare å gå med MPAO for det var det jeg hadde hørt flest ganger i den sammenhengen. Allikevel, det står MP01 på mitt eksosanlegg og det er FP
Aprilia RS 250 2003
-
Lartreig
Re: Aprilia Rs 125 - FullPower svane
slenger med på tråden her jeg, vudere og sette på fp potte, lurer da på om jeg MÅ nødt til og skifte dyser og det som hører med. har helst bare lyst og sette inn fp potte, og ett power filter. men får sykkelen for mye luft vist det er på powerfilter både med og uten fp potte?
min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
du må bytte dyse ja 
Som sagt, ja, du er nødt til å bytte dyser.
Det har faktisk vært diskutert nå i det siste. Og det virker som det er mulig å bruke FP-anlegg og powerfilter uten at den får for mye luft.
Det har faktisk vært diskutert nå i det siste. Og det virker som det er mulig å bruke FP-anlegg og powerfilter uten at den får for mye luft.

Her skal det stå noe fornuftig.
får se hva det blir i første omgang, hvilken dyse bør jeg kjøpe ?
har en 2007 mod btw
har en 2007 mod btw

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!