Lov med passasjer moped/scooter?
Lov med passasjer moped/scooter?
Som topic sier, en kamerat av meg som sa noe om at man kunne registrere mopeden/scooteren for 2? 
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Er jo en grunn til at mange mopeder har fothvilere til passasjerer. I mange land i utenom norge er jo det lov å ha passasjerer på 50 cc`er...
Men så er det av&til slik at dempere(bak) blir byttet ut på noen sykler i land som kun er mulig å registrere for 1 person. Dette gjelder ofte crossere osv, f.eks Derbi senda.
Men så er det av&til slik at dempere(bak) blir byttet ut på noen sykler i land som kun er mulig å registrere for 1 person. Dette gjelder ofte crossere osv, f.eks Derbi senda.
X : Aprilia RS125 - 05 mod, svart
BMW 325/328ci e30
BMW 325/328ci e30
-
Lartreig
Sykkelen skal jo gå i 45.. tenk når man kommer i en oppoverbakke og har en fyr på kanskje 80-90 kilo bakpå pluss 80-90 på deg selv
da må man trille sykkelen opp bakken. KongMats hadde original før. Da gikk den i 17 i en oppoverbakke med bare meg på.. tenk hvis jeg hadde hatt en til bakpå
da hadde den vel gått i 3-4 eller no 
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Re: Lov med passasjer moped/scooter?
Sorry for at jeg "bumper" opp en gammel tråd..
Men det er 10år og 35kg
Men det er 10år og 35kg
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Ah, greit å få ting avklart med de nyeste reglene da 
//Webmaster på Apriliaforum
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Er vell 10år og 40kg nå? 

2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
Gå tilbake til «Hva er lov og ikke lov?»