Lovlig skiltoppheng?
Lovlig skiltoppheng?
Valget mitt står mellom rs125, mito sp525 eller en yzf.
Dette har bare med yzf'en å gjøre.
Tror dere at det hadde vært mulig å fått et lovlig skilt på den lille plata på dette custom skiltopphenget til yamaha r125?
http://moto-images.caradisiac.com/IMG/j ... 008-01.jpg
Film av av som har det: http://www.youtube.com/watch?v=510lLc0c ... re=related
Og om det ikke er mulig å få et så lavt skilt. Tror dere da det hadde gått å feste et orginalt skilt som vil bli lenger, på den plata som følger med?
Dette har bare med yzf'en å gjøre.
Tror dere at det hadde vært mulig å fått et lovlig skilt på den lille plata på dette custom skiltopphenget til yamaha r125?
http://moto-images.caradisiac.com/IMG/j ... 008-01.jpg
Film av av som har det: http://www.youtube.com/watch?v=510lLc0c ... re=related
Og om det ikke er mulig å få et så lavt skilt. Tror dere da det hadde gått å feste et orginalt skilt som vil bli lenger, på den plata som følger med?
Re: Lovlig skiltoppheng?
Jeg har det skiltopphenget, og jeg var på biltilsynet for godkjenning av leovince anlegget, og de godkjente både eksos og skiltoppheng.
Absolutt verdt å kjøpe. orginalt suger
Absolutt verdt å kjøpe. orginalt suger
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
yzf er vanvittig rå utenom skiltopphenget da
den er nok beste sykkelen du kan få blandt r-syklene i 125 på alt utenom motor, er 4 takter så går dass
den er nok beste sykkelen du kan få blandt r-syklene i 125 på alt utenom motor, er 4 takter så går dass
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
-
robin_1379
- Bronze
- Kontakt:
kjørestilling, komfor,aerodynamikk, kjøre egenskaper skal være bra ifølge kamerat som har en (aldri testa, bare prøve sitti den)
og jeg synes den ser bra ut, dette er seff forskjellig meninger om
og jeg synes den ser bra ut, dette er seff forskjellig meninger om
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
Jeg har begge deler (rs og yzf) og jeg synes yzf er mye bedre på lengre turer og sånn, mens rs er mer herjesykkel.
Sleng på skiltoppheng, og leovince eksos, og du har en helt kurrant sykkel.
Min er til salgs btw
Sleng på skiltoppheng, og leovince eksos, og du har en helt kurrant sykkel.
Min er til salgs btw
BMW e36 cab 1998
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
-
robin_1379
- Bronze
- Kontakt:
vetizzz kansje det bare er du som er litt negativ til alt utenom det du har sjøl?
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
Nei, jeg er ikke negativ til bla. Gasgas.
Men prøv å sammenlign en rs 125 og en yzf 125 så vil du skjønne hva jeg mener!
Jeg sier ikke det fordi JEG har rs, jeg skal tilogmed selge begge rs'ene mine fordi jeg begynner å bli ganske lei! Og da blir det ikke aprilia neste gang.
Men prøv å sammenlign en rs 125 og en yzf 125 så vil du skjønne hva jeg mener!
Jeg sier ikke det fordi JEG har rs, jeg skal tilogmed selge begge rs'ene mine fordi jeg begynner å bli ganske lei! Og da blir det ikke aprilia neste gang.
BMW e36 cab 1998
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Har man bare negative ting å si uten at det er no spesiell mening i det er det ofte like greit å holde det for seg selv.
Husk nå at rs125 ikke er den perfekte sykkel det heller.. De fleste ting har både bra og mindre bra ting ved seg.
Jeg vil si meg enig i det svein sier.
Personlig syntes jeg yzf'en er kanskje det beste valget hvis du skal ha en r sykkel innenfor 4-takts klassen. De er pålitelige, har tøft design(hvis man ser bort ifra skiltopphenget) og skal være gode og behagelige sykler å kjøre. De er også behagelige å kjøre i bytrafikk
Er man derimot ute etter å ha en herje og morrosykkel er aprilia eller cagiva veien å gå. Her har du trimvillige sykkler som fort kan bli morsomme fartsmaskiner for nybegynnere innen motorsykkel verden.
Ble litt offtopic dette
..
Men hvis ikke jeg tar feil så vil ikke et skiltoppheng være ulovelig så lenge det gjør et skiltet er godt synelig, det er lys på skiltet og at det er refleks
Husk nå at rs125 ikke er den perfekte sykkel det heller.. De fleste ting har både bra og mindre bra ting ved seg.
Jeg vil si meg enig i det svein sier.
Personlig syntes jeg yzf'en er kanskje det beste valget hvis du skal ha en r sykkel innenfor 4-takts klassen. De er pålitelige, har tøft design(hvis man ser bort ifra skiltopphenget) og skal være gode og behagelige sykler å kjøre. De er også behagelige å kjøre i bytrafikk
Er man derimot ute etter å ha en herje og morrosykkel er aprilia eller cagiva veien å gå. Her har du trimvillige sykkler som fort kan bli morsomme fartsmaskiner for nybegynnere innen motorsykkel verden.
Ble litt offtopic dette
Men hvis ikke jeg tar feil så vil ikke et skiltoppheng være ulovelig så lenge det gjør et skiltet er godt synelig, det er lys på skiltet og at det er refleks
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Jeg har aldri sagt at rs 125 er en perfekt sykkel! Det er da en grunn til at jeg skal selge begge jeg har når de er ferdig.
BMW e36 cab 1998
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Jeg kan da vel kjøre selv om jeg ikke har lappen! Jeg har vært på flere lang turer!
Og hvordan vet du at jeg ikke kjører den slik den skal kjøres?!
Og hvordan vet du at jeg ikke kjører den slik den skal kjøres?!
BMW e36 cab 1998
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
- fullpower_rider
- Silver
- Kontakt:
-
SnurreSprett
- Verdensmester
- Sted: Mosjøen
- Kontakt:
Kan vel slenge på det skiltopphenget en vil bare skiltet er godt synlig samt at der er skiltlys, for at det skal være lovlig etter boka(aldri hørt om at der må være refleks)
Men en annen side er vel hvor strenge dem er.
Har bygd om på alle syklene mine så det hverken har vært skiltlys, refleks eller den ekstra lange skvettlappen som bare ser helt for veldig ut. (hva er vitsen med at dekkfabrikatene bruker milliarder i dekkforskning hvis vi ikke engang skal få vise frem dekket???)
Og har vært stoppet mange ganger uten å høre snakk om det, men tilsnakk og oppmerksomhet er lett og få hvis en klipper til skiltet, monterer det under hekken, bøyer det i alle slags mulige vinkler, kjøper et sånn bittelite skilt eller bare rettogslett kjører rundt med et tillgriset skilt.
Men en annen side er vel hvor strenge dem er.
Har bygd om på alle syklene mine så det hverken har vært skiltlys, refleks eller den ekstra lange skvettlappen som bare ser helt for veldig ut. (hva er vitsen med at dekkfabrikatene bruker milliarder i dekkforskning hvis vi ikke engang skal få vise frem dekket???)
Og har vært stoppet mange ganger uten å høre snakk om det, men tilsnakk og oppmerksomhet er lett og få hvis en klipper til skiltet, monterer det under hekken, bøyer det i alle slags mulige vinkler, kjøper et sånn bittelite skilt eller bare rettogslett kjører rundt med et tillgriset skilt.
- fullpower_rider
- Silver
- Kontakt:
På ktm med det nye skilt opphenge jeg hadde var hvertfall 80 graders vinkel, jeg ble stoppe og fikk advarsel som 7-8 andre gangene jeg ble stoppet med den,
Da fikk jeg en 30 min leksjon i skiltet funksjon, fant de att jeg hadde litt fordårlig fram dekk, som jeg også fikk heftig tilsnakk for, i mange minuter,
Mange politi liker å vise att de kan gjøre som de vill, liker å vise att det er sjefen, og jeg bare er enig i det de sier, og sier jeg skall fikse det med engang jeg kommer hjem
ikke nåkk med det, han sa også att slik sykkel som jeg hadde "KTM" var mye farliger en kompisn min sin sykkel,"yamaha tzr 50"
Men politiet kan også være veldig greie, som den gangen jeg ble stoppet me 2 på ktm og målt i 75 i 60 sonen, og ikke bak-lys, viste att de var bak meg, så jeg trode jeg kjørte i 60, fikk bare til-snakk, såg i vong kortet att det sto 4.5 kw og flirte, 2 ungdomer som jeg ble stoppet av, så spurte han meg den må vell gå gått, sa bare mm,
Men nå gikk jeg langt ut i off-topic land som jeg får det til, sikkert mange store skrive feil, men veldig trøtt og kjeder meg noe veldig
Da fikk jeg en 30 min leksjon i skiltet funksjon, fant de att jeg hadde litt fordårlig fram dekk, som jeg også fikk heftig tilsnakk for, i mange minuter,
Mange politi liker å vise att de kan gjøre som de vill, liker å vise att det er sjefen, og jeg bare er enig i det de sier, og sier jeg skall fikse det med engang jeg kommer hjem
Men politiet kan også være veldig greie, som den gangen jeg ble stoppet me 2 på ktm og målt i 75 i 60 sonen, og ikke bak-lys, viste att de var bak meg, så jeg trode jeg kjørte i 60, fikk bare til-snakk, såg i vong kortet att det sto 4.5 kw og flirte, 2 ungdomer som jeg ble stoppet av, så spurte han meg den må vell gå gått, sa bare mm,
Men nå gikk jeg langt ut i off-topic land som jeg får det til, sikkert mange store skrive feil, men veldig trøtt og kjeder meg noe veldig

x Aprilia rs 125 Den var værst!
Re:
Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
Aprilia-The choice of the champions
Gå tilbake til «Hva er lov og ikke lov?»