Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Grei den logoen, bedre enn den som er nå, kom gjerne med flere forslag så skal jeg sette opp en avstemming på hvilken det blir..
Norges Aprilia Forum var bare noe jeg kom på, er jo norges eneste forum spesifisert på Aprilia. Kom med forslag. synst Aprilia.7kt.net er så kjedelig å ha i logo.
Kom gjerne med forslag der også.. Vi vil jo alt for at brukerne skal være fornøyd
Sitat fra filmen Torque (En film alle her bør se, viss de ikke har sett den ). Prøvde faktisk å oversette den, men det fikk liksom ikke samme gnisten. ^^,
er en person som vet ganske mye om svært lite og som fortsetter å lære mer om mindre og mindre inntil jeg omsider vet så godt som alt om ingenting.
Er vanskelig dette med logo valg. Dere får bare komme med et bidrag så får vi ta en vote om det.
Jeg har ikke brukt photoshop på gud veit hvor lenge så husker ikke så mye kult lenger.
Her er 2 jeg smalt sammen i full fart bare for å komme med eksempler.
Navn, aprilia forum med småe fine bokstaver kan jo være et bra forslag, kom forresten i fra magnus. Oh kanskje ha en liten sitat under der det står norges aprilia forum.
Er veldig vansklig å bestemme seg for en ja :S men veldig fine de 2 du lagde der, den ene var veldig fartsfylt og den andre mer stil rent. Er vell smak og behag, men tror jeg ville gått for den opperste
Den nederste var kanskje litt tam, men likte høgresida på den, fin font med fine skygga eller ka det heite - bra satt sammen iallefall. Og den øverste var tøffare, men kanskje litt vel masse? Blei litt forvirra når eg såg på det.. hehe:P *Ikkje gje meg warn*:(