Vurderer selv fallskjermjeger, siden det er den heftigste førstegangstenesten du kan få, og også den meste krevende. Men det er kun en tanke
Militæret
Militæret
Flere her som har planer om militæret? i tilfelle hvor?
Vurderer selv fallskjermjeger, siden det er den heftigste førstegangstenesten du kan få, og også den meste krevende. Men det er kun en tanke
Aprilia RS99, soon gone.
- Christian
- Gold
- MC: 2004 Aprilia RS125
- Sted: Florø
- Kontakt:
Forhåpentligvis fallskjermjeger. Visst noen tror fallskjermjeger kun er og hoppe i fallskjerm så tar dere feil
http://www.mil.no/haren/hjk/start/fallskjermjeger/
http://www.mil.no/haren/hjk/start/fallskjermjeger/
2004 Aprilia RS 125 Free Power
-
Lartreig
Snakker ikke bare om Nordmenn da, og det skjønte du
Vet ikke om det er så tøft å komme hjem etter å ha vært der heller, men er ikke så ille som nordmann. Senest i deg på radioen hørte jeg at Soldater fra Iraq har større sjangse for å mishandle barna sine.. 
:: aprilia Rs 125 '93 Extrema, painted black Edition ::
: Polini , Rave 1 , 34 Dell'orto , fp anlegg , carbon reeds :
øøøøø
: Polini , Rave 1 , 34 Dell'orto , fp anlegg , carbon reeds :
øøøøø
Har selv tenkt meg til Afganistan eller noe... Og det att krigs veteraner mishandler barna sine og allt det der er etter min mening nesten bare tull. Det er et få tall som får slike reaksjoner etter krig. Faren min er krigsveteran Iran-Irak Krigen i 1980 eller noe:S Han har ikke mishandla meg:P Litt offtopic men siden noen her nevnte dette med att man får pysiske problemer.
aprilian min<
-
morten_kjar
- Småproff
- Sted: Tønsberg
Bare tull som sånne som deg har hørt fra en som hørte det fra en annen. Fysisk god form har jeg! Karakterene mine skal komme seg så sykt til neste år, det har jeg bestemt meg for. Gidder ikke sitte der å gape når videregående er ferdig og ikke ha mulighet til noe annet en kassa på kiwi. 
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]