Hoppa og brakk :P
Hoppa og brakk :P
Hehe ifor noen uker siden kjøpte jeg meg en Caballero Fanntic ... lånte meg no trim og kjørte litt på jordet i og med at den er tatt for trim før og må vises.. men nok om det hadde vel kjørt vær dag siden jeg fikk den og det var ikke akkurat no pen kjøring i og med at det endelig var en frihet å få en sykkel som ikke var så dyr og ødelegge lit men.. så skjedde det var aleine på jordet en dag åsså hadde jeg laga meg et lite hopp som var veldig morosomt å håppe på så jeg kjørte i flere timer bare å hoppa og crossa rundt det er ikke akkurat no villbass i og med at det er mopped og at jeg har kjørt en del 125 crosser før men det var fett å hoppe med den også var det sm dekker så de sklei ganske lett .. men da jeg skulle hjem så tok jeg et siste hopp men etter det begynte den å dabbe av og daue litt så jeg kjørte den hjem .. da jeg tok av sylindere så var det ett svært hakk i hele veiv å jeg mener veiva ikke råden eller no sånn men veiva
så da jeg tok av stempelet så brakk hele veiva tvert av
er det noen som har opplevd det før ?? ikke noen av kameratene mine har det av de som kjører crosser å sånn så tenke at dette var sikkert ikke no som skjer ofte .. jeg har aldri vært borti det før værtfall har noen av dere ?? 
-Aprilia RS 125 2003 ca 37 hk
-Cabalero Fantic ca 26 hk
-volvo 240 brent opp
-BMW 525 vraka
-Cabalero Fantic ca 26 hk
-volvo 240 brent opp
-BMW 525 vraka