Ja, mac er kjempeflott... husker den gangen var så smart at jeg presterte å løfte opp fangtoppen til søster med en hånd... Ikke å anbefale, knakk hovedkortet, spurte meg selv i ettertid åssen jeg presterte å gjøre noe sånt... Det skal jo sies at den var veldig liten da!! Sånn mini pc sak men pendelvekta ble visst for mye for den stakkars, mens pappa sin derimot

Sånn titanium skall. Det er den peneste bærbare pcen du får kjøpt for penger om du spør meg, mye tåler den og! Han mistet den i bakken engang ble en liten bulk i skallet men det klarte seg helt ypperlig bortsett fra med utseende da (ikke at det synes stort heller).
Neida, jeg kan ikke tråkke på mac for det da det var jeg som var idiot (as allways) Men den var bare så liten og lett, hadde den hatt samme quality skall som far sin hadde det ikke skjedd for å si det sånn (og for de som lurte kunne det ikke falt meg inn å gjøre det samme med en vanlig laptop).
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner