http://www.underskrift.no/underskrifter ... panje=1547
Kampanjen sier sitt.
Årsavgiften tilbake til veiene!
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Årsavgiften tilbake til veiene!
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Re: Årsavgiften tilbake til veiene!
Already signed! 
Sort BMW E46 Coupe "M3 style"
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97
[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)
[x]
Mitsubishi Eclipse GS '97[x]RS125 '06 (15hk)
[x]RS125 '03 (30hk)
tror ikke dette hjelper noe...tror dere?
RS'n selges! ta kontakt=)
Hah! Hadde jeg hatt 10 kr for hver slik underskriftskampanje jeg har skrevet under på, så hadde jeg hatt mer penger å brenne på 250'en.
Jeg skrev under, men jeg tviler sterkt på at det hjelper. Bilistene er en gigantisk melkeku for staten, og selv NAF mener at bilkjøring må bli dyrere. Heldigvis gjør NMCU en innsats for oss, det er de som har sørget for at vi bare betaler halv årsavgift. Men nå er ikke årsavgiften halv lenger heller.
Jeg skrev under, men jeg tviler sterkt på at det hjelper. Bilistene er en gigantisk melkeku for staten, og selv NAF mener at bilkjøring må bli dyrere. Heldigvis gjør NMCU en innsats for oss, det er de som har sørget for at vi bare betaler halv årsavgift. Men nå er ikke årsavgiften halv lenger heller.
Ikke på sykkel, men på bil. Det er forskjell på bensin og diesel med og uten partikkelfilter.
Nr 20.000 til å signe 
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145