Hva er sikkert?
kneedraggers.com
- Thomas725
- Mekaniker
- MC: Aprilia rs 125 05mod
- Sted: Sykkylven
- Kontakt:
kneedraggers.com
noen som har noen tips til betalings måte på kneedraggers.com? paypal?, kredit kort?, google checkout?
Hva er sikkert?
Hva er sikkert?
- Thomas725
- Mekaniker
- Kontakt:
Re: kneedraggers.com
ja, men ser at vist man bestiller for over 500$ første gang så må man overføre penger (wire transfer)
Hvordan fungerer det, noen som har erfaring?
Hvordan fungerer det, noen som har erfaring?
Jeg bruker kun paypal, har sålangt ikke opplevet noen problemer.
Du må legge inn ditt kortnr på paypal og adresse, for å kunne betale så må du få en verified account og du vil da bli belastet for noen få $ som du da får igjen på første kjøp.
Dette er bare for å sjekke hvem kortet står registrert på.
Sånn var det iallefall når jeg førstegang skulle bruke paypal.
Du må legge inn ditt kortnr på paypal og adresse, for å kunne betale så må du få en verified account og du vil da bli belastet for noen få $ som du da får igjen på første kjøp.
Dette er bare for å sjekke hvem kortet står registrert på.
Sånn var det iallefall når jeg førstegang skulle bruke paypal.
Aprilia Rs 250 2001 Tetsuya Harada
If at first you do succeed try not to look astonished
If at first you do succeed try not to look astonished
- Thomas725
- Mekaniker
- Kontakt:
ja, paypal er sikkert. har et søskenbarn som bestiller bil deler frå utlandet kvar veke, han bruker bare paypal og har ingen dårlige erfaringer med det.
Er bare det at Kneedraggers ikkje vil godta paypal når bestillingen kommer over 500$
Er bare det at Kneedraggers ikkje vil godta paypal når bestillingen kommer over 500$
- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Hønefoss
Når jeg handler på nett, bruker jeg alltid visa. Enkelt og greit. Men sørg for å kjøpe av seriøse forhandlere og ikke jalla sjapper som lurer deg;)
En annen ting som er viktig er å sjekke at når du oppgir kortinfo må siden være SSL sikret. Altså at står ofte: secure.url.domene elr lignenede + at URL'n blir gul^^ (kommer an på browseren)
Dette er for å sikre infomasjonen for hacking! Ellers bruker mange nettsider andres javabaserte SSL verified systemer for betaling. altså: du bestiller varen, så blir du redirectet til en annen "operatør" som tar seg av betalingen.
En annen ting som er viktig er å sjekke at når du oppgir kortinfo må siden være SSL sikret. Altså at står ofte: secure.url.domene elr lignenede + at URL'n blir gul^^ (kommer an på browseren)
Dette er for å sikre infomasjonen for hacking! Ellers bruker mange nettsider andres javabaserte SSL verified systemer for betaling. altså: du bestiller varen, så blir du redirectet til en annen "operatør" som tar seg av betalingen.
Aprilia RS 125 2005 RED