Fylle historier
-
Rasmus<3
- Fersk
- MC: Aprilia RS 50
- Sted: Hakadal (Nittedal)
- Kontakt:
Fylle historier
Jeg synes det er litt morsomt med sånne rare hendelser i fylla:P
Her kan du skrive dine morsome hendelser;)
Her kan du skrive dine morsome hendelser;)
- Maniac
- Støttespiller
- MC: Aprilia Rs 125 '01
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Re: Fylle historier
Husker en fest som jeg var litt desperat etter no å drekke (hadde ikke no sjøl) så var det noen kompiser som sa at hvis jeg shotta det så skulle jeg få himbrent av dem... Det var ikke små søte shotte glass jeg brukte, det var halvfulle plastglass.. Så i løpet av en time hadde jeg tatt 4 shots og det viste seg at det var 70%..
Husker ikke dirkete mye etter den timen..
Folk måtte vist bære på meg og greier... Ganske morsom hendelse egentlig 
Husker ikke dirkete mye etter den timen..
Aprilia Rs 125 powerd by polini 
BMW 520d 2001

Den eneste forskjellen på barn og voksne er prisen på leketøyet
BMW 520d 2001

- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Hønefoss
Slår deg... Hadde så vidt startet på spritflaska, så kom 2 venner bort til meg og påstod at de hadde drukket mer enn meg. Dum som jeg var skulle jeg vise hvem som var sjefen og helte ned hele driten rett ned. tok drøyt 20 minutter før jeg sovna xD
Selvfølgelig sov jeg resten av festen (våknet av og til for å pisse), klokka 2 på natta ble jeg vekket, av hvem? Moren til hun som hadde festen (ei god vennine av meg)
Historiene var lange fra den kvelden, blandt annet at jeg satt meg på do for å pisse, men hadde ikke tatt av meg buksa (heldigvis var Petter der)
Datt også ned fra verandaen (2-3 meter), landet på trampolina:D
...Ellers kan jeg nevne at jeg rullet ned skråningen og gjorde en haug av ting jeg ikke er stolt over
Anbefales sterkt *lyve - lyve*
Men man lærer av sine feil, fra nå av fordeler jeg flaska utover kvelden
Selvfølgelig sov jeg resten av festen (våknet av og til for å pisse), klokka 2 på natta ble jeg vekket, av hvem? Moren til hun som hadde festen (ei god vennine av meg)
Historiene var lange fra den kvelden, blandt annet at jeg satt meg på do for å pisse, men hadde ikke tatt av meg buksa (heldigvis var Petter der)
Datt også ned fra verandaen (2-3 meter), landet på trampolina:D
...Ellers kan jeg nevne at jeg rullet ned skråningen og gjorde en haug av ting jeg ikke er stolt over
Anbefales sterkt *lyve - lyve*
Men man lærer av sine feil, fra nå av fordeler jeg flaska utover kvelden
Aprilia RS 125 2005 RED

- Maniac
- Støttespiller
- Kontakt:
Gjorde ett par dumme ting den kvelden som jeg ikke nevnte i teksten der... Sånn som å spy ned hele plassen når mutter'n henta meg, datt ned en trapp og litt diverse.. 
BMW 520d 2001

BMW 520d 2001

- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Høres ikke ut som dere er så fule å drikke
Har enda til gode å bli dårlig jeg selv om jeg mange ganger har måttet krype hjem...
RS'n selges! ta kontakt=)
- Maniac
- Støttespiller
- Kontakt:
Har lært etter den gagen så nå drekker jeg ikke himbrent reint lenger hvertfall ikke shots i så stor mengde... Hehe 
BMW 520d 2001

BMW 520d 2001

Jaja dere får stryre på, selv drikker jeg ikke enda og er stolt av det!
Den fjortisfylla er ett kapittel jeg ALDRI skal begynne på engang.
Den fjortisfylla er ett kapittel jeg ALDRI skal begynne på engang.
=)
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
gjort veldig mye rart og mye gøy,
Gjort veldig mye galt mye jeg angrer på, haha,, skulle jeg ha ramset opp alt jeg har gjort i fylla har det blit 3 nye sider i topicen
Gjort veldig mye galt mye jeg angrer på, haha,, skulle jeg ha ramset opp alt jeg har gjort i fylla har det blit 3 nye sider i topicen
x Aprilia rs 125 Den var værst!
Ja. Tap av penger, Ødelagt helg (ødelagt trening for de som trener)
kjempe synd på meg NOT..
Dere skjønner det etterhvert att der er forskjell på en pils til maten enn å drikke mange for å være "kul"
kjempe synd på meg NOT..
Dere skjønner det etterhvert att der er forskjell på en pils til maten enn å drikke mange for å være "kul"
=)
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Har altid drikket for att det er gøy,, en ting jeg har fått med meg drikke vanene er totalt forskjellige fra nord-trøndelag, og legre sør i landet,
drikker kansje 1-2 ganger i måneden av henger av det som skjer.
drikker kansje 1-2 ganger i måneden av henger av det som skjer.
x Aprilia rs 125 Den var værst!
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Får dra litt OT i OT kategorien da =P
Var ikke slik jeg mente, Har du trent hele uka og går på fylla i helga har hele uka vert meningsløs
Var ikke slik jeg mente, Har du trent hele uka og går på fylla i helga har hele uka vert meningsløs
=)
Go Sigbjørn! Jeg har aldri skjønt hvorfor ikke nordmenn kan sosialisere seg uten å drikke seg sanseløse.
Hvor mange her er det som faktisk har LOV til å kjøpe alkoholholdig drikke?
Hvor mange her er det som faktisk har LOV til å kjøpe alkoholholdig drikke?
- Even
- Pensjonert admin/mod
Sigbjørn: Treningen har fortsatt MYE å si pga du legger et treningsgrunnlag, men riktig at du ikke kan oppnå toppform i en festeperiode, men når du tar noen uker vekk fra drikkinga vil treninga ha hjulpet, men ikke LIKE mye som om du ikke hadde drukket. Faktisk 14 dager før du kan yte max etter fylla...
Så dette med drikking. Drikker ikke for å være kul, er en haug med fjortiser som alltid kommer på fest med et par rusbrus/øl eller noe annet "mildt" og etter 2 så tror de at de er fulle *ler*
Selv drikker jeg kanskje for å bli full, men meningen er å ha det moro! Ikke noe bedre enn å feste
Såå: bare en liten påminnelse. Denne topicen er ikke til å diskutere våres syn på drikking. Siden det er mange forskjellige folk her, så vil det alltid skape en stor diskusjon! Lag heller en ny topic for noe sånt, trådstarter spør om fyllehistorier. Er selv enig at det er moro å høre hvor mye dritt folk klarer å få gjort!
Så dette med drikking. Drikker ikke for å være kul, er en haug med fjortiser som alltid kommer på fest med et par rusbrus/øl eller noe annet "mildt" og etter 2 så tror de at de er fulle *ler*
Selv drikker jeg kanskje for å bli full, men meningen er å ha det moro! Ikke noe bedre enn å feste
Såå: bare en liten påminnelse. Denne topicen er ikke til å diskutere våres syn på drikking. Siden det er mange forskjellige folk her, så vil det alltid skape en stor diskusjon! Lag heller en ny topic for noe sånt, trådstarter spør om fyllehistorier. Er selv enig at det er moro å høre hvor mye dritt folk klarer å få gjort!
Aprilia RS 125 2005 RED

Beste er jo å skjenke de andre, å se dem sovne.. Så tar man alle jentene selv:D Selv drikker ikke jeg heller Sigbjørn! Thumbs up for treningsgutta
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Tror jeg med stor sikkerhet kan si at jeg er en av de på forumet som trener mest!(blant de hvertfall) Og min erfaring er at en intervalløkt dagen etter en liten fest gir ikke noe bra utslag på økta men det som sigbjørn sier om at alt er ødelagt er FEIL. Kjører regelmessige tester som både går på o2 opptak og utholdenhet å I vår og litt utover sommeren som er eneste tiden jeg rører alkohol og det har ikke hatt noe spesielt utslag på min progresjon i forhold til for eksempel høsten. Nå er ikke jeg noen idiot som sitter og shoter hjemmebrent, jeg koser meg med vett! Uansett er dette en litt gøy diskusjon faktisk
(Så lenge man holder seg saklig)
- Maniac
- Støttespiller
- Kontakt:
BMW 520d 2001

BMW 520d 2001

Er det farlig å shotte heimbrent?
Haha det er verken bra eller lurt på noen måte men mener det som idioti å gjøre ikke personlig ment 
- Maniac
- Støttespiller
- Kontakt:
BMW 520d 2001

BMW 520d 2001

-
SnurreSprett
- Verdensmester
- Sted: Mosjøen
- Kontakt:
jeg husker bursdagen til en kammerat, det var når vi var 16 og hadde tenkt tol og komme oss godt i form. jeg drakk vell rundt 15-16 øl før det kom en unge som jeg bytta litt øl mot noe sprit. så var jeg borte resten av kvelden 
så når jeg skulle hjem da, (minusgrader) så har jeg klart og gå feil. så jeg våkna kl 6 om morran i gangen på et hus jeg alldrig hadde vert før med 2 forsjellige sko og frakken til en kammerat
så når jeg skulle hjem da, (minusgrader) så har jeg klart og gå feil. så jeg våkna kl 6 om morran i gangen på et hus jeg alldrig hadde vert før med 2 forsjellige sko og frakken til en kammerat
FP Aprilia RS 125 05 mod (Sort)
det og drekke himkok er ikke spess farlig så lenge du vet hvor det kommer fra og hva som er i den! har drekki meg full på 96% 40% 60% himkok av en kamerat av meg går helt fint;)
mange gode og dårlige fylle historier
men så er ikke jeg den som drekker for og bli hel drita til tider, liker og kose meg med den! men klart en etter en blir gjerne fler og man får grei nok promille te senga kaller!
mange gode og dårlige fylle historier
men så er ikke jeg den som drekker for og bli hel drita til tider, liker og kose meg med den! men klart en etter en blir gjerne fler og man får grei nok promille te senga kaller!
audi 90 quattro 2.3l .
Hjemmebrent er ikke farlig uansett:P
hvis det er metanol du er redd, så er det mere metanol i apelsinjuicen du drikker om morgenen enn i hjemmebrenten
Smuglersprit som påstås å være druesprit som derimot som kan vise seg å være industrisprit. det bør du holde deg unna
hvis det er metanol du er redd, så er det mere metanol i apelsinjuicen du drikker om morgenen enn i hjemmebrenten
Smuglersprit som påstås å være druesprit som derimot som kan vise seg å være industrisprit. det bør du holde deg unna
98 Aprilia Rs125
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
- Mattis B
- Norgesmester
- Kontakt:
Går rykter om at enkelte av de som brenner selv her i området, har i stoffer av den ulovlige sorten i tilegg, så holder meg unna hembrenten en stund framover nå. Nå blir det bare polvare.
Aprilia Rs 125...
Kjøp bare av folk du stoler 100% på. Ikke kjøp av en kompiss som har fått med en bekjent ol. .
Jeg er ikke noe party boy
Værtfall ikke enda. Har aldri vært full, men har vært berusa to-tre ganger og det var ganske artig 
Jeg er ikke noe party boy
Da er vi to peewee 

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
noen ganger kan det vel være greit å ikke huske alt som skjedde
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03