Hei!
Jeg fant nettopp bikepics profilen til PJME.co.uk en kjent tilbehørsside som selger og overhaler masse feite trimdeler til RS125 osv. De fleste av oss kjenner til den, mens andre ikke... Det viser seg at det ikke bare er en garasjedreven nettbutikk men en rimelig fullblods motorsykkel butikk / verksted eller noe i den duren... Dette gjenspeiler seg i bildene, på bikepics profilen deres. Dette betyr kort og godt at de er større enn man skulle tro, og dette tyder på at man kan ha ekstra god tillit til dem for de som ikke har handlet der før! Selv har jeg lagd igjen mellom 8000-10000 der på 3 ordre, og det største problemet jeg har hatt med dem er at de ikke vil fake fortollingsgrunlaget på pakken min slik at jeg kan betale mindre MVA. Sånn utover det er jeg strålende fornøyd med handelene jeg har gjort med dem, de kan absolutt anbefales! Særlig "BRAKING" WAVE bremseskiva de selger, den gir kanon bremser, og mindre fade (den er 1mm tykkere så tar lenger tid før den overoppheter samt materialet den er lagd av og wave utformingen senker varmeutviklingen til et minimum for ikke å prate om at den ser forbanna bra ut og den er laget av høy friksjons carbon stål som biter enda bedre! Dette var altså et av de kjøpene jeg var mest fornøyd med til sykkelen min (merk dere at jeg har lagt igjen 3x kjøpsprisen jeg ga for sykkelen bare i delekostnader så ta mitt ord på det), den passer både 99-05 og 2006-2010 modellene av Aprilia RS125 (jeg har prøvd da jeg har en 2000 modell, men jeg monterte på de blå 2006 felgene. Det står også på siden dems at den passer 1998-2010. "RS125 Braking Wavey Front Disc
To Fit RS125 1998-2009" http://www.pjme.co.uk/cgi-bin/sh000001. ... 3a768#a768
http://www.bikepics.com/members/pjmotorcycles/
Håper det kunne være til nytte for noen som sitter der og skal til å trykke på "confirm order" knappen men som er litt bekymra for å handle på nett over landegrensene!
Bikepics profilen til PJME.co.uk
Bikepics profilen til PJME.co.uk
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
Re: Bikepics profilen til PJME.co.uk
Det er iallefall en turbo, men vet ikke om bildet er fra RS-motoren..
- 200H - Prox flatstempel - Jolly carbon - Dellorto PHBH28
Har egentlig aldri tvilt på at pjme er en seriøs butikk 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

- xerox555
- Lærling
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Tau, Rogaland
- Kontakt:
Er hvertfall ikke en rotax motor med turbo. Er en bil motor. Men var temelig ødelagt den motoren etter at den bolten på reed løsnet 
Audi 80 2,0E
Aprilia RS 125 [x]
ja, fryktelig mye en så liten skru kan gjøre i en motor
Aprilia RS250 1998mod.