Skulle ønske jeg hadde mer plass og epoxymaling på gulvet
Garasjen din
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Garasjen din
Her kan alle poste et bilde av garsasjen sin, eller der de jobber på sykkelen sin. Jeg begynner jeg 
//Webmaster på Apriliaforum
Re: Garasjen din
Her er plassen hvor jeg driver å skrur i vinter 
Eneste jeg kunne tenkt meg er at det hadde vært varmere der, mindre støvsiden det er et snekkerverksted og at det hadde vært nærmere hvor jeg bor. (ca 1.km unna)

Eneste jeg kunne tenkt meg er at det hadde vært varmere der, mindre støvsiden det er et snekkerverksted og at det hadde vært nærmere hvor jeg bor. (ca 1.km unna)

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Fin tråd dette her. 
Garasjen min er en liten "lekehytte" far min bygde da jeg var liten. Jeg lekte mye med motorsykler, traktorer og biler før. Og da lekte jeg inni denne lille hytta. Så den har på en måte gått fra "lekehytte for små kjøretøy" til "lekehytte for stort kjøretøy".
Hytta har "wannabe tregulv, teppe, varmeovn (holder ca. 20 grader uansett vær), loft, sofa, bord, deler av en seng, Aprilia RS125, verktøy og deler.
Bruker også rommet mitt som en "garasje" da jeg har liggende fullt av kåper til sykkelen her og nye deler.
Ellers er jeg veldig fornøyd med garasjen der Aprilia'n står. 
Men det eneste som er litt dritt er at det er trapp inn til garasjen og litt trang dør. Så jeg må kjøre sykkelen opp på en tjukk og forsterket treplate, og kjøre den forsiktig inn.
Har noen bilder, men de er ganske gamle da.

Garasjen min er en liten "lekehytte" far min bygde da jeg var liten. Jeg lekte mye med motorsykler, traktorer og biler før. Og da lekte jeg inni denne lille hytta. Så den har på en måte gått fra "lekehytte for små kjøretøy" til "lekehytte for stort kjøretøy".
Men det eneste som er litt dritt er at det er trapp inn til garasjen og litt trang dør. Så jeg må kjøre sykkelen opp på en tjukk og forsterket treplate, og kjøre den forsiktig inn.
Har noen bilder, men de er ganske gamle da.

Her skal det stå noe fornuftig.

Må legge til at det ikke er så ryddig per dags dato
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 00-modell
- Triumph T595, 98-modell
- KTM 690 Supermoto R, 08-modell (X)
- Cagiva Mito 125, 07-modell (X)
- Honda CBR 125 R, 05-modell (X)
- Triumph T595, 98-modell
- KTM 690 Supermoto R, 08-modell (X)
- Cagiva Mito 125, 07-modell (X)
- Honda CBR 125 R, 05-modell (X)

Her er "garasjen" min. Er et tidligere butikklokale, så mer enn nok av plass (men så er det 4 sykler som skal stå der også, mer eller mindre i deler). Er stort sett ok varmt, selv midtvinters. Kan ikke klage, men ønsker meg en skikkelig arbeidsbenk og mer verktøy.
Min lille bule!
Kunne ønske meg mer verktøy og masse andre dyre dubeditter.
Kunne ønske meg mer verktøy og masse andre dyre dubeditter.
Suzuki rmz 450
- AleksanderK
- Webmaster
- AleksanderK
- Webmaster
Hehe, ok. Hvor er dette? Er vel ikke hjemme hos deg er det det? 
//Webmaster på Apriliaforum