Jeg skal gå til innkjøp av en yamaha raptor 700 nå(på hvite skilter), og lurer på om noen her har erfaring med hvilken forsikringsselskap som er billigst når det kommer til ATV? Ringte Terra før i dag(hadde mc forsikring hos dem), men de ville ikke ha noe med ATV'er å gjøre så..
Forsikring av ATV
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Forsikring av ATV
Hei folkens:) Alt for lenge siden jeg har vært inne her nå..
Jeg skal gå til innkjøp av en yamaha raptor 700 nå(på hvite skilter), og lurer på om noen her har erfaring med hvilken forsikringsselskap som er billigst når det kommer til ATV? Ringte Terra før i dag(hadde mc forsikring hos dem), men de ville ikke ha noe med ATV'er å gjøre så..
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Re: Forsikring av ATV
Her finner du en liste over forsikringsselskaper som forsikrer MC'er ihvertfall: http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 90&start=0
- Petter
- Støttespiller
Takk:) Får vel ta en ringerunde i morgen.
Hadde en yamha raptor 700 2008 før, det er rått
De er artige å leke seg med 
hørt med dem : http://www.bilsport-mc.com/no/ ?
De er artige å leke seg med hørt med dem : http://www.bilsport-mc.com/no/ ?

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
- Petter
- Støttespiller
Tøft! Vet du om det er noe spesielt jeg burde være ops på eller?
Står på den siden som inunf linket til at di ikke vil forsikre ATV, så da funker nok det dårlig.
Står på den siden som inunf linket til at di ikke vil forsikre ATV, så da funker nok det dårlig.
jeg kjøpte min helt ny, og eneste jeg gjorde var og bytte olje på den sånn en gang i blandt, hadde aldri noe problemer. noe du bør være ops på er att dekka går fort, særlig på asfalt. men artig leketøy det 

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
- Petter
- Støttespiller
Dekk er jo selvsagt forbruksvare ja:) men skal kjøpe meg felgsett med gatedekk etterhvert, og de holder jo litt mer:)