Norge, for eit land !

Alt som ikke passer i andre kategorier og som ikke har med mc å gjøre.
Brukeravatar
Raixon
Småproff

Norge, for eit land !

Legg innav Raixon » 22 mai 2011, 20:55

For nokon dagar sidan fekk eg med meg nyheitane om det nye prikkbelastning systemet på sertfikatet. Å akkurat der synst eg dei går over grensa ! At det ikkje skulle vere ille nok med 45 km/t med moped, og bot/visning om du blir tatt, men at det blir det i tillegg til 6 prikker på førerkortet. Det blir altfor strengt etter mi meining. At ein skal kunne gjere det i eit land som det her. Greit at om ein byr midt i byen, så går det greit med 45 km/t, men i Norge så har det seg slik at ein stor del av befolkningen bur vell ikkje midt i byen(rett meg om eg har feil)?

Men på bygda her eg bur for eksempel, tar ein mopedlappen, kan ein køyre i 45 km/t for å komme seg til nærmeste matbutikk, som er 8 km vekke, eg har ikkje det værste tilfelle da. Om ein skal ha noko anna som kle, verktøy eller noko som helst anna må ein køyre 25 km ca, og omtrent heile vegen består av 70 - 80 sone. og ein blir forbikøyrt i knappe svingar på elendig veg. Men det er sånn mopedistene må klare seg med om dei skal holde det lovlig. Så trimming blir veldig fristende, men då blir det med en gang 6 prikker om ein blir tatt. (om det er prøveperiode da)

Det hjelper heller ikkje å ta lett mc lappen for den koster jo omtrent like mykje som bil lappen, pluss at sykkelen er ein 25 +/- (for ein sykkel med bra kvalitet). Ikkje nok med det så er også lettsykkelen plombert ned, ikkje at eg skal snakke så mykje om det, siden dei holder fartsgrensene. I tillegg er det forsikring på 3000 ++ om den er registrert på føreren som gjerne er 16-17 år. Omregistrering skal dei også ha, for å skifte eiger, altså endre namn på køyretøyet mitt skulle dei ha 1800 kr, for å konkret gå inn på datamaskin, inn i systemet og endre namn. og deretter vegavgift, husker ikkje heilt kva den var på, men sikker på at det var over 1000. Altså noko med 1000 ,- for eit køyretøy med 2 hjul som gjerne blir brukt i 5 månadar, kommer litt an på.

Så må ein også dekke driftkostnader, gjerne en 5000,- i året, minimalt. Alt det her skal då ein ungdom ha råd til, for kor mangen eldre kjenner dykk som putrer rundt på ein moped i 45 km/t eller ein lettsykkel.

Og vegstandaren her i Norge er faktisk heilt elendig, det er eit faktum ! Uansett kor mykje vegavgift vi betaler. Så min meining er at Trafikklovene om sykkel og vegsystemet (eller kva eg skal kalle det) her i Norge er ganske så dårlig.
Så klart tenker vi mykje sikkerhet her i Norge og har mindre dødsfall, men ærlig talt, det her blir for gale.

Ikkje oppfatt meg feil, Norge er eit herlig land å bu i ! Elsker meg her og helsesystemet vårt osv, men akkurat det her synst eg regjeringen og forskjellige andre foreninger, er så mangen som har innspel på forskjellige ting. Det er en ting som er fint med å bu i eit demokrati, at alle har noko dei skulle ha sagt. Derfor seier eg det her ! :)

Gjerne del meingar, det her er då min !

Raixon
Red Lion Edition - viewtopic.php?f=26&t=7958

Brukeravatar
b3ntsen
Silver
Sted: Telemark - Siljan
Kontakt:

Re: Norge, for eit land !

Legg innav b3ntsen » 22 mai 2011, 21:08

Kunne ikke vært mer enig med deg Raixon..

Blir så irritert over alle de stive prisene, og avgiftene vi må betale for å få en 2hjuling på vegen! :O

Brukeravatar
ghostrider
Silver
Sted: Sandefjord

Legg innav ghostrider » 22 mai 2011, 21:33

Enig! Kunne skrivd en bok om dette på 134594859845 sider! Er så latterlig! Blir så forbanna over de nye idiotiske reglene! Syntes de var AAALTFOR strenge før, og nå skal de ble ENDA strengere!!!!

Brukeravatar
Steffen
Silver
Sted: Skien, Telemark
Kontakt:

Legg innav Steffen » 22 mai 2011, 21:41

Kunne ikke blitt mer enig over hvor dumme regler det er som kommer....
Men dette går jo selvfølgelig ikke utover de folka som sitter å vedtar disse reglene!

Er en grunn til at jeg gikk fra moped til lett mc. :)
Og var heldig som hadde råd til dette.

X:

Brukeravatar
freddy
Gold
Sted: bærum

Legg innav freddy » 22 mai 2011, 21:44

greit nokk at de er strenge med trimming, men syntes de kunne gjort lettlappen litt billigere og billigere avgifter slik at flere hadde tatt lettlappen og ikke trimmet mopedene sine i tillegg til at du har en mye bedre opplæring på lett mc enn moped.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1

min tråd:

sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! :lol: F*en dette ble jo døds fett! :g

Brukeravatar
Raptor33
Gold

Legg innav Raptor33 » 22 mai 2011, 22:30

AP og SP som er skyld i dette, FRP kom på banen og sa att de mente at dette ikke fører til at trafikken blir sikrere.

100% Enig med deg Raixon!

Brukeravatar
Raixon
Småproff

Legg innav Raixon » 22 mai 2011, 22:37

Ja er sånn eg ser på saken.

Etter at det med prikkene kom inn i bildet vart alt så mykje værre, bot og visning var noko ein kunne leve med :)
Er jo også snakk om at dei skal utsette billappen for gutar, pågrunn av så mangen ulykker. Kjem aldri til å skje, siden er så mange som går ut i jobb og MÅ ha den, vertfall utafor byen.

Og dei griner etter at Sverige og andre naboland her i norden har så bra statestikk på dødsulykker osv, så etter mi meining kan det kanskje ha litt med vegstandaren å gjere. Det er utallige mange dårlige veger her i Norge, og det kommunale/staten er fullt klar over det, men får ikkje fingeren ut.

Kan jo seffølgeli vere litt unnskyldning i at vi har ganske skiftande vær forhold, men kan ikkje vere så forbanna vanskli med eit oljefond på 2000 milliardar, når svenskane har klart seg uten :)

Brukeravatar
per15
Støttespiller
Sted: Skien
Kontakt:

Legg innav per15 » 22 mai 2011, 23:15

Nytter ikke sitter her og diskuterer,er helt enig jeg. Er kunn en ting og gjøre, stem frp og mell derer inn i frp/fpu. Er medlemm jeg og lærer masse, utrolig hvor mye dumt de veldig sosialistene finner på.
Bilde
Suzuki rmz 450

Brukeravatar
Raixon
Småproff

Legg innav Raixon » 22 mai 2011, 23:23

Nei, men nytter ikkje særlig når eg ikkje er myndig veit du ;)

Brukeravatar
pepsimaxguy
Gold
Sted: Bergen/Åsane

Legg innav pepsimaxguy » 23 mai 2011, 00:28

Helt enig med deg Raixon!

Og deg Freddy!

Dette lande er styrt av idioter!
En moped går f*en med i 45km/t det er farlig i seg selv og at det ikke er lov og trimme sånn at man kan holde fartsgrensen er enda mer på tryne!!
Elsker Norge, hater politikeren!
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.

The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.

Gå tilbake til «Off-topic»