Skjokkert over mopeder..
Skjokkert over mopeder..
Nå: BMW E39 528 og Aprilia RS 125
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Sist redigert av Nasse den 10 jun 2007, 19:52, redigert 1 gang totalt.
Aprilia MX 125
Giannelli effektpotte
El.eksosventil
Div. styling
Giannelli effektpotte
El.eksosventil
Div. styling
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Skjokkert over mopeder..
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
VRT Leader
- Fersk Racer
- Sted: Våler i Østfold
- Kontakt:
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
- oppdatert mars 2009
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Aprilia RS 250 2003
Jeg tror dere har missforstått litt her nå jeg, jeg sikter ikke til dere. Men til enkelte episoder hvor holdninger er litt sånn...
Jeg mente ikke helt A4 at "fattern betaler" jeg skulle bare spille arogant og nedtalende, si det med litt sånn sleip østlands dialekt så kansje dere skjønner
Er verken sur eller irritert på noen. Dere skal selfølgelig være stolte over syklene deres, men ikke tro dere er noe bedre en andre (IKKE det at jeg tror dere, tror det)
PAH! Dere skjønner sikkert
Jeg mente ikke helt A4 at "fattern betaler" jeg skulle bare spille arogant og nedtalende, si det med litt sånn sleip østlands dialekt så kansje dere skjønner
Er verken sur eller irritert på noen. Dere skal selfølgelig være stolte over syklene deres, men ikke tro dere er noe bedre en andre (IKKE det at jeg tror dere, tror det)
PAH! Dere skjønner sikkert
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
Det forrige inlegget der skrev at jeg ikke har betalt en krone er ikke sant, skulle bare se hvordan folk reagerte. Jeg har faktisk betalt hver eneste krone selv utenom veiavgift og forsikring, forsikringen var så lav som 1200 kr full kasko at pappa betalte den ( æsj var ekkelt å si pappa betalte den ) Jeg har betalt sykkelen selv (20000 kr) + noen deler (1400 kr) + 2x dekktusj (250 kr) + 2 tanker bensin (250 kr )
Mathias jeg forstod deg, det noe jeg alltid har gjort min kjære EMO <3
Mathias jeg forstod deg, det noe jeg alltid har gjort min kjære EMO <3
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.