Norske forhandlere fra 2009
Norske forhandlere fra 2009
Hei.
Siden det er ny importør fra 2009 vil forhandlernettet bli forandret til en viss grad.
Tenkte vi kunne legge inn de som vi VET vil forhandle Aprilia under den nye importøren etterhvert som ting kommer på plass.
De som jeg vet er bekreftet er:
Alf Graarud Motor
Høiden Mc Senter
Motorcenteret Asker
Motorport Oslo og Jessheim
Trondheim Fritid Senter
MC Marine Bergen
MC Lillehammer
Ser også at noen som kaller seg "Nye MotoMania" er dukket opp.
http://www.motomania.no/apendix/html/ny.html
Gråimport som gammelbutikken drev på med? De kaller seg Autorisert forhandler, så det er vanskelig å si.
Siden det er ny importør fra 2009 vil forhandlernettet bli forandret til en viss grad.
Tenkte vi kunne legge inn de som vi VET vil forhandle Aprilia under den nye importøren etterhvert som ting kommer på plass.
De som jeg vet er bekreftet er:
Alf Graarud Motor
Høiden Mc Senter
Motorcenteret Asker
Motorport Oslo og Jessheim
Trondheim Fritid Senter
MC Marine Bergen
MC Lillehammer
Ser også at noen som kaller seg "Nye MotoMania" er dukket opp.
http://www.motomania.no/apendix/html/ny.html
Gråimport som gammelbutikken drev på med? De kaller seg Autorisert forhandler, så det er vanskelig å si.
Re: Norske forhandlere fra 2009
Ikke ifølge denne lista.
http://www.loxkel.no/index.php?id=13321
Men den er uansett ikke riktig. Ifølge denne har Motospeed i Tromsø mistet salget til Tromsø Mc Center.
Problemet er at TMC gikk på ræv her for en liten stund siden.
http://www.loxkel.no/index.php?id=13321
Men den er uansett ikke riktig. Ifølge denne har Motospeed i Tromsø mistet salget til Tromsø Mc Center.
Problemet er at TMC gikk på ræv her for en liten stund siden.
Ser at det er en del spørsmål ang. forhandler av aprilia i Trondheim.Loxkel som er importør av aprilia og Moto-Guzzi har valgt å bruke sitt eksisterende
forhandlernett.(Honda,Piaggio og Gilera)I Trondheim er dette Trondheim Fritidssenter as.(tidligere Motorport Trondheim)
MC-Tuning as har forhandlet aprilia og Moto-Guzzi siden 1999.Vi var en av de mestselgende forhandlere i Norge.På disse årene har vi opparbeidet oss stor
kompetanse og har investert mye i verktøy og elektronikk for å gi kunden den beste service.Hvorfor loxkel ikke vil benytte seg av denne kompetanse, er vanskelig å forstå. Da den tidligere importøren gikk konkurs i juni 2008, kjøpte
vi opp delelageret fra konkursboet.Vi har i dag ca 2500 artikkelnr fra aprilia og Moto-Guzzi på lager.Vi har også masse uoriginale deler til aprilia.
MC-Tuning kommer til å fortsette med salg av aprilia og Moto-Guzzi ,deler/kjøretøy og utstyr.Direkte import av kjøretøy til hyggelige priser.
Vi er garantert rimeligst på aprilia deler/kjøretøy. Ønsker alle gamle og nye kunder velkommen.www.mctuning.no
forhandlernett.(Honda,Piaggio og Gilera)I Trondheim er dette Trondheim Fritidssenter as.(tidligere Motorport Trondheim)
MC-Tuning as har forhandlet aprilia og Moto-Guzzi siden 1999.Vi var en av de mestselgende forhandlere i Norge.På disse årene har vi opparbeidet oss stor
kompetanse og har investert mye i verktøy og elektronikk for å gi kunden den beste service.Hvorfor loxkel ikke vil benytte seg av denne kompetanse, er vanskelig å forstå. Da den tidligere importøren gikk konkurs i juni 2008, kjøpte
vi opp delelageret fra konkursboet.Vi har i dag ca 2500 artikkelnr fra aprilia og Moto-Guzzi på lager.Vi har også masse uoriginale deler til aprilia.
MC-Tuning kommer til å fortsette med salg av aprilia og Moto-Guzzi ,deler/kjøretøy og utstyr.Direkte import av kjøretøy til hyggelige priser.
Vi er garantert rimeligst på aprilia deler/kjøretøy. Ønsker alle gamle og nye kunder velkommen.www.mctuning.no
"Nye MotoMania" er Visees AS.
Jeg har handlet med de og kan anbefale alle å holde seg langt unna. Elendig service og de sier ikke i fra når ting er garantisak men forlanger penger.
Jeg har handlet med de og kan anbefale alle å holde seg langt unna. Elendig service og de sier ikke i fra når ting er garantisak men forlanger penger.
Solbergs motorsport har blitt aprilia forhandler nå 
Lykkelig eier av en Factory 06
-
SnurreSprett
- Verdensmester
- Sted: Mosjøen
- Kontakt:
Styr langt unna AutoSenteret i mosjøen også...!!!!
Der er dem helt oppe i 6mnd ventetid på deler. Hvis dem i det hele tatt bestiller noe. 2 1\2 år siden jeg reklamerte på en eksosannlegget. ikke søren om dem får ut fingeren..!!!!!
Så dem kan bare drite og dra.
Der er dem helt oppe i 6mnd ventetid på deler. Hvis dem i det hele tatt bestiller noe. 2 1\2 år siden jeg reklamerte på en eksosannlegget. ikke søren om dem får ut fingeren..!!!!!
Så dem kan bare drite og dra.
Noen som har kjennskap til Yamaha Vinterbro AS ?
Om de er seriøse osv.
Takk for svar.
Om de er seriøse osv.
Takk for svar.

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
Yamaha vinterbro har mye bra. Har blant annet kjøpt en dainese kjørejakke der.
PS: Hold deg unna hun gamle kjerringa, hun liker vi nemlig ikke.
PS: Hold deg unna hun gamle kjerringa, hun liker vi nemlig ikke.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Hehe, de selger en 07 spains til underkant av 40 000. så begynte og lure litt :P
Takker
Takker

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
Grei butikk ja. God info og masse bra kjøreklær. Den spainsen har stått der i ganske nøyaktig ett år. Gått ned syv tusen siden den tid.
Men en kompis sin rs skjærte seg i nærheten av butikken der og en gammel gubbe der inne ville ikke la den stå over natta fordi det var en aprilia :P De snakker ikke mye godt om det der nede etter hva jeg har forstått.
Riktig kriston, hun gamle kjerringa liker vi ikke.
Men en kompis sin rs skjærte seg i nærheten av butikken der og en gammel gubbe der inne ville ikke la den stå over natta fordi det var en aprilia :P De snakker ikke mye godt om det der nede etter hva jeg har forstått.
Riktig kriston, hun gamle kjerringa liker vi ikke.
Aprilia rs 125 '02
- Rider on the storm
- Mekaniker
- Sted: austevoll
Mc marine bergen er vell gått over til Honda?? 
Haha, hvilken av syklene er det de reklamerer for her: http://cache.finn.no/mmo/1/172/273/11_-1839867493.jpg

De har nok gjemt den godt inne på lageret, for den har ikke stått i butikken de gangene jeg har vært der i vinter...
HåkonR: Godt å høre at andre deler min mening om henne.
De har nok gjemt den godt inne på lageret, for den har ikke stått i butikken de gangene jeg har vært der i vinter...
HåkonR: Godt å høre at andre deler min mening om henne.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
hvorfor ikke det da? 
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Diverse grunner. Hun prøvde blandt annet å overbevise pappa om at det var fattighjelmer som gjaldt, bare fordi butikken hadde tapt litt på å bestille hjelmen jeg egentlig ville ha.
Ingen handel den dagen gitt.
Ingen handel den dagen gitt.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Dere har glemt at de Twin Thunder Lyngdal i vest-agder også har Aprilia 
Aprilia RS 06/07 <3
Solbergs Motorsport i Ålesund kaller seg forhandler, men de har ingen deler på lager. Ikke har de peiling heller.