Heisann! Mitt navn er Ola, og jeg har nylig bestil en 2012 modell av KTM Duke. Jeg har alltid vært veldig interessert i MC generelt og endelig har min MC tid kommet. Jeg så lenge på forskjellige Aprilia RS`er, og det var den sykkelen jeg drømte om å kjøpe i mange år. Men etterhvert fikk en kompis av meg YZF, og jeg vet at de to syklene ikke helt kan sammenlignes, men jeg fant da ut at racingsykler ikke er helt min stil. Etter at jeg utelukket RS, så var drømmesykkelen plutselig en KTM EXC. Jeg så lenge på mange forskjellige sykler og modeller, leste masse om de hver dag. Men tilslutt fant jeg ut at jeg ikke hadde råd til å vedlikeholde en slik sykkel da jeg ikke har fast inntekt eller særlig mye penger for tiden. Jeg fant dermed ut at jeg skulle starte med en 4 takter, og hvis jeg syntes at det ble for kjedelig i lengden heller selge den og kjøpe en 2takt om jeg hadde bedre råd senere. Ja, jeg vet. De fleste her er nok ikke så begeistret for 4taktere på 125cc sykler, men det er det som vil passe mitt bruk best, og jeg tror jeg kommer til å bli storfornøyd. Så igår ble det en telefon til x-rider og masse mails, og vi kom til enighet litt senere på ettermiddagen. Mamma skrev under på kontrakt, og vi får sykkelen i midten av neste uke. Jeg måtte jo såklart ha et par powerparts på, og sykkelen ble mye dyrere en det den egentlig koster, men la gå. Her er hvertfall en liste over powerpartsene jeg bestilte:
- Raceline stickerkit
- Headlight mask
- Kort skiltoppheng
- 320 Wave skive
- Leovince potte
- Aliminium handguards
- Orange Z-ring chain
- Orange bakdrev
Så nå sitter det en veldig spent gutt her som gleder seg villt til å få sin første MC. Det blir masse bilder når jeg får sykkelen, og antageligvis en del mer powerparts senere. Om noen har noen tips til hva mer jeg kan gjøre med denne sykkelen så spytt ut!

Vet at dette er et Apriliaforum, og hvis noen her syntes at det er et problem at jeg har en logg her så kan jeg slette den, men liker meg bedre her en på KTM-forum så jeg velger å lage en logg her også hvis det ikke er noe problem for dere!