Siden jeg var 12-13 år har jeg hatt lyst på en Aprilia RS125, fikk lett lappen på 16 års bursdagen min...men ble aldri noen rs125 på meg.
Første 2 hjulingen jeg hadde var en Suzuki TSX50, som vanlig ble denne blodtrimmet til det ytterste.
Litt vanskelig og få til når du har en far som er politi!
Den ble byttet ut med en Honda Camino, ja du leste rett, en Camino. Den var utrolig gøyal og vinglete! Trimmet til og gå det caminoene greier, 80 km/t . Polini sylinder, effektpotte, mikuni forgasser, variatorsett....hele bøttebaletten.
18 årsalderen nærmet seg, og jeg hadde sett meg ut at jeg skulle kjøpe KTM! Men av en eller annen grunn har oppkjøringen til tung lappen blitt forskjøvet til i år i august, i en alder av 23 fikk jeg endelig somlet meg til og ta lappen.
Rundt i 20 års alderen reiste jeg 70 mil og kjøpte meg en Husqvarna WR400 1987 modell, to takter!!!
Kjørte rundt med denne uten lappen i 3 år (ja, har enda en politi til far
Og ettersom en kompis av meg kjøpte min andre drømmesykkel, en KTM 380, så begynte jeg og lete etter andre sykler.
Og da falt valget naturlig nok på en Aprilia SXV550!!! Siden denne sykkelen kom ut i 2006, har jeg siklet og siklet og siklet etter og ha en sånn. Helt til en solfylt dag i mai 2008, bestemte jeg meg "what the hell" kjøp deg en SXV du! Ingen vits og vente!
Ble en 2007 modell som ble registrert mars 2008.Så nå består stallen min av to Italienske fullblodsracere, den perfekte samlingen, alpha omega! ! !

RS250'en så ut som en dass da jeg fikk byttet den til meg, men med litt lakk og nye dekaler ble den litt bedre.
Enda mye som må gjøres med denne sykkelen siden den er så gammel og slitt, nytt effektanlegg og stempler må bestilles.

Til SXV'en hadde jeg et GPR effektanlegg (som er til salgs), når jeg kjøpte sykkelen fikk jeg med Akrapovic anlegg som nå er montert. Bråker ikke like mye som GPR, Akra'en er litt...bare litt mer diskret.
Planen for denne er og kjøpe VDB kåpesett og kanskje noe annet småsnacks. Har også lyst og lakkere demperene fremme svarte og felgene røde og svarte.