Da føler jeg at tiden var inne for en aldri så liten tråd fra meg.
Det hele begynte da jeg en dag bestemte meg for å sjekke ut diverse lett – mc`er på finn.no. Bare for moro skyld selvfølgelig. Faren min har alltid hatt den anti – mc holdningen, noe han fortsatt har, bare i en mindre grad. Dette gjorde at det var helt uaktuelt å så mye som tenke på å kjøpe mc. Men det ene førte til det andre, og etter et halvt år med masing sitter jeg nå med en aprilia rs 125 06 mod. Stor takk til en kollega av pappa som helt tilfeldig fortalte at han nettopp hadde kjøpt 2 stk. yamaha yzf til begge døtrene sine. Klarer han det, klarer jeg det...
Jeg heter forresten Kristoffer om noen lurte.
Men nok om det. Har som sagt en aprilia rs 06 mod som er gått ca. 6000 km. Den er så å si strøken bortsett fra den lille, stygge og krøllete lappen som ligger i speedometeret. Om noen har en sånn til overs etter ødelagt speedometer osv, er det bare til å si ifra. Betaler selvfølgelig for det.
Har ikke gjort så mye med den enda, men det skal nok bli. So far har jeg bare kjøpt et tail tidy skiltoppheng som bare venter på å monteres ved hjelp av ck her på forumet. I fremtiden blir det vel trim og litt diverse saker og ting.
Her er noen bilder av den etter en liten polish og vask: