'Aprilia Mx 50
2003 Modell
Anlegg: Orginalt men plumben er fjernet.
Dyse: 90
Hastighet: 90kmt
Planer:
Metrakit,
Hebo Enduro styre(Svart) - DONE
Nye blinklys,
Forsterket kjede,
TopPerformance Kevlar Clutch - AM6
IGM - Framdrev 420 - Am6 - 15t
Mer kommer siden.
_________
1.juli.09
Da var det vel på tide å skrive noe nytt her.
Jeg klarte for ca 1uke siden å ryke gasswiren. Noe som gjorde at jeg måtte sitte å dra i snora. Den røk helt oppi toppen. Dette gjorde at jeg ikke har noe hånd på forbremsen.
30 juni fikk jeg svi av mange grunner. Jeg skulle kjøre ut fra parkeringsplassen til en kompiss. jeg gidde litt mer gass en jeg skulle (Ja, Jeg tøffa meg litt)
Pga hekken hans som står i veien slik at man ikke ser ut på venstere side kjørte jeg rett inn i siden på en bil. I det hele hadde jeg flaks, Pga beskyttelsen på hendelene mine lagde jeg ingen riper på bilen. Jeg selv fløy med hue rett inn i døra hans. Når jeg skal sette fra meg sykkern svingte hjulet kraftig til høyere når jeg hadde rattet rett frem.
Jeg dro hjem og lot sykkern bli stående hos kompissen min. Siden faren hans er bilmekaniker skulle titte på den og se hva som er feil. Han sa det var gaffern som hadde bøyd seg . Jeg og en kompiss hentet sykkern min og satte den på verkstedet hans, Vi tokk av demperne og sjekket allt som var for kast. Ingen kast i sikte. Så vi skrudde sammen igjenn.
Etter vi trillet den att og frem utenfor hos han fannt vi nemmelig ut at det var styret. Jeg trudde det var demperen som var kaputt. (Så jeg ble ganske glad).
Nå trenger jeg et nytt styre, Mens gasswire er på vei. Skal sette på effektanlegg og vacumboks + dyse.
Lekse: Ikke tøff dere for kompisser for en dag smeller det. Jeg har lært mye fra den feilen og håper dere og kan lære litt? Hehe, Sikkert noen som er like uoversiklig som meg her.
Bilder fra sykkern når vi søker etter feilen:

_________
26.juli.09
Da var sykkern på veien igjenn! Å jeg starter der jeg slapp. I dag satt jeg på nytt Hebo styre. Syns sykkern ble utroligt digg å kjøre og den ser bedre ut.
Skal hga sykkern inn på et verksted snart der vi skal fikse den enda diggere, Så nå bare venter jeg på lønninga så er det kickoff!
_________
30.juli.09
Photoshoot
Jeg, dama og to kompisser dro opp i skogen rett ovenfor der jeg bor. Tokk noen bilder: