Darkhaxer

Her kan du ha din egen tråd, med en presentasjon av sykkelen din; hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon eller om du sitter med noe annet på hjerte. Legg selvfølgelig med MANGE bilder! Dette er også stedet for arbeidslogger.
Brukeravatar
darkhaxer
Fersk
Sted: Steinkjer
Kontakt:

Darkhaxer

Legg innav darkhaxer » 25 sep 2009, 08:48

Heisann!
Jeg har nylig tatt Lett-Mc lappen, og derfor gått til innkjøp av en Aprilia Rs125 - 2000 mod.
Har ikke fått hentet den enda, men det blir vel iløpet av begynnelsen på neste uke (:

Noe jeg bør tenke på når jeg får den? Den har stått stille i ett halvår nå, og da er det kanskje på tide med en liten overhaling før jeg begynner å bruke den.
Tenkte litt på å lakkere den om (noen lakkskader pga forrige eiers velt) Hvit farge hadde vert kjempekult. Noen flere tips ang lakkeringsjobb?
Også tenkte jeg på å sette inn angles-eyes! :'D Det hadde blitt awesome!

Men sånn generelt så bør jeg vel gå over motoren, eksosanlegget, olje litt her og der. Bakdemperen trenges forresten å etterfylles med gass (luft?)
Det er vel ikke noe problem?

Så kort sagt håper jeg på en god stund på aprilliaforum.no :)
Takk.
- Mats
Bilde

tordwest
Norgesmester
Sted: hordaland, bergen

Re: Darkhaxer

Legg innav tordwest » 25 sep 2009, 10:02

velkommen til foumet. overhaling blir vell standard. sjekk oljer bytt kjøleveske vask og se.og lykke til med hentingen

Brukeravatar
Kim160
Wannabe admin
Sted: Fræna

Legg innav Kim160 » 25 sep 2009, 11:06

Tror bare det er olje i bakdemperen. vist den er tom for det er den jo gåen. men tror det er rå å skifte pakninger i den :)
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P

Brukeravatar
Vinje
Mekaniker
Sted: Ørsta

Legg innav Vinje » 25 sep 2009, 19:33

Etter det jeg har hørt er det mer lønnsomt å kjøpe ny bakdemper enn å overhale den gamle :p

Gå tilbake til «Din tråd»