Heter Tobias, Født 18.02.1994
Bor i Stavern en liten by i Vestfold.
og har alltid hatt en lidenskap for ting med motor.
Jeg kjøpte sykkelen høsten 2009, men har ikke oppkjøring før 16 Juli 2010. som da er 24 dager til nå! (23.06.2010)
kan ikke vente. Alle kameratene mine har fått lett lappen og jeg er den siste som må vente ei stønn.
Modell: 2002
Type: Aprilia Rs 125
Sykkelen er helt orginal men har noen planer til vinteren hvis jeg får penger :P
I vinter har jeg skrudd den nesten helt i deler så jeg kunne vaske og polere alt.
Har / Har Ikke
Trim:
154cc Polini Big Bore Kit / 140cc ITAL Kit
Effekt anlegg ( Arrow At The Moment)
Cdi Sperra er tatt.
34mm Forgasser.
34mm Innsug.
Trim Reed.
Uplombert orginaltfilter.
Rave 1.
Styling / Utseende:
Sota/Iridium Vindskjerm (Sota nå kansje Iridium i vinter)
Lakkere kalipprene grønne.
Bakskjerm Carbon.
Ankelbeskyttere Carbon.
Kjedebeskytter Carbon.
Grønn rimtape.
Det blå oppå styrekrona grønt.
Grønt kjede.
Her er noen bilder av Rs'en sånn den står nå.

Idag har jeg fått på Arrow Effektanlegg, Rave 1, 135 Dyse og tatt CDI-sperra !
Hadde desverre ikke noe kamera inærheten, for det har pappa med seg til Syden -.-"
Jeg klarte da lett lappen 16.07-2010 og har ikke vært hjemme siden :P
Men på den fredagen jeg fikk lappen klarte en kamerat av meg kjøre av veien og totalvrake 2005 Aprilia Rs 125'en sin.. Manuel Poggiali Dekaler på den. Går bra med han bare skrubbsår inni hånden og på venstre kneet. men fortsatt surt at han totalvraka sykkelen. og var en sivilsnut som så han kjørte ut og di henta lappen hans til saken er behandlet..
Han kjørte i 60-70 i 80 sona. og vi har en mistanke om at han klarte og varmskjære den i en sving.. bakdekket sklei og rett ned i grøfta fløy sykkelen og fortsatte i over 20 meter neddover grøfta på egenhånd :/.. han klarte heldighvis og kaste seg av før sykkelen traff grøfta.
Men er utrolig deilig med lappen, elsker frihet følelsen !
Idag har jeg vært på en liten photoshoot tenkte det var på tide med noen bilder av rs'en

Jadda! Nå har jo selvfølgelig jeg og klart og gå på tryne! ...
Lå i en 50km/t når jeg gikk tom for bensin så da skulle jeg tukle med reservetanken. også begynte sykkelen og kødde.. og da fant jeg ut at jeg skulle kjøre inn til sia og stoppe.. så blei det litt hard nedbremsing fordi jeg skulle stoppe før et kryss.. og vips kom det litt grus og der lå jeg sykkelen og dama å kava på bakken.
Ripa opp front kåpe + venstre sidekåpe, knakk gir shalter men tok en selvreparering på den. meg og dama fikk bare sånn dra knelangs asfalt sår på venstre kneet begge to
så gikk bra. 

Har sitti og rota litt rundt på http://www.pjme.co.uk for og finne meg en ønskeliste til jul så jeg ser hva jeg skal bruke pengene mine på og da endte jeg opp med litt trimm og litt styling, på bildet under ser du handlelista

Ja, da er sykkelen satt inn for vinteren og jeg har da gjort den klar til alt jeg håper på og få gjort i vinter,
mangler bare og ta motoren ut av ramma så jeg får vasket ordentlig

Sånn står da elsklingen min nå <3

Er bare "litt" skitten

Den lekker ganske så bra, så må få fiksa den også :P
Noen forslag til hvordan jeg kan få den tett?
lekker ved den delen som er skrudd fast i svana.

Skrua til bakskjermen har knekt i gjengene. så må borre opp + gjenge opp i svingarmen

Teipen er fordi jeg har mistet hetta som skal dekke over "hullet" ned til vaieren.
så teipa så det ikke skulle bli noe dritt nedi der

Skal snart ut
Nå legger jeg ut noen bilder som er til meg selv :P i tilfelle jeg glemmer hvor ledningsnettet på "halen" skal =)

Den siste sier seg selv litt men tok det med :P