I dag kjøpte jeg Aprilia igjen, etter den forrige ble stjelt på tusenfryd
Får vel slenge ut noen bilder:

Lovte en liten update i dag, har ikke gjort noe annet enn å skru i dag for å si det sånn
Her er bildene, de er ikke helt oppdaterte, fordi jeg tok av skiltopphenget og bak/forskjerm i tillegg.

Nå er så og si alt på sykkelen lakkert, men har ikke satt på den nylakkerte tanken enda, fordi jeg har ikke nøkkel til den, så må borre opp låsen først. Det mangler en del skruer enda, men de skal jeg prøve å få kjøpt i dag, så kommer muligens en update i morgo også! Må også vaske/polere sykkelen snart så den blir noe finere i lakken, det er en del støv på den der.

Tenkte å ta en liten bildeupdate, da jeg egentlig aldri har tatt noen bra bilder av sykkelen :P

De to store stripene på venstre sidekåpe er lim fra en limpistol som har blåst på, er ikke så lett å få av, men skal prøve litt senere i dag eller noe
Har gjort: Blå skrift
Ikke gjort: Rød skrift
Liggende hjemme/bestilt: Grønn skrift
Lakkere sykkelen svart
Ny lykt
Nytt speedometer
Lakkere bremsekalipperne røde
Nye barends
Rød rimtape
Sote vindskjermen
Rave?
Slik står den nå:

Hei, er en stund siden jeg har hatt update på denne siden. Dette blir trulig den siste updaten på denne siden, hvertfall denne tråden da jeg trulig har byttet RSen min mot en Honda TRX 400EX, 2003 mod.
Bilde:

Siden RSen bare blir stående stille, så vil jeg ha noe annet som jeg kan ha gøy med.
Har også kjøpt meg ny bil for ikke alt for lenge siden. Dette er en Mercedes W203 sportscoupe, også kalt cl203. Den hadde bare gått 110'km da jeg fikk den.
Bilde:

Enjoy!
For de som ikke vet det, så har jeg byttet min '00 RS125 streetfighter mot en Honda TRX400EX, atv. Her er de siste bildene av RSen min når den faktisk stod nesten ferdig. Om jeg ikke hadde byttet den vekk nå, så hadde jeg byttet ut radiatorslangene til røde, lagt på en svart gummilist på toppen av sidekåpene, røde motorskruer. ++++. Ville også byttet ut forlykta mi.. til to lykter ved siden av hverandre
Her er bilder: (orker ikke å fjerne skiltene, da jeg ikke eier denne sykkelen lengre.)