Vinteren er snart over og jeg har dessverre ikke engang tatt av kåpene på sykkelen... Jeg har ikke hatt tid fordi jeg holder på og gjøre en kjeller om til bad vaskerom og kaldt rom. Nå når jeg snart er ferdig, kommer det en stor slump penger inn på min konto. Og om dette kommer oppi 15k som jeg tipper og håper på at det blir, skal dette gå til: Lett lappen og deler. Jeg har funnet ut at jeg skal ta og fokusere mest på utsende og ta heller det mekaniske som det kommer. Det er bare litt mekanisk som ikke er helt som det skal. Sånn som bunndraget(er nok rave fjæren som er røket), temperatur måleren er røket og bensin måleren er røket, men dette er jo bare bagateller så det skal nok bli fikset! Håper dere liker det nye jeg skal gjøre.
Jeg har funnet ut at jeg skal bytte litt carbon, får jeg har åpnet øynene mine og har funnet ut at jeg liker carbon
Koble til ekstra neon lys til alarmen,
Rave 2,
Sett på horn,
Bakdemper,
Rimtape,
Polere hele rammen,
Sote vindskjermen,
Fikse clutchen,
Trekke om baksetet
Og det kommer kanskje et nytt designe på hekken(tenker knoke jern også skal det stå "We fight".
Ting jeg håper på og har rå til!
Arrow lyddemper,
Chrome skruer til kåpene,
nye dekk,
carbon front skjerm, bakskjerm og ankelbeskytter,
chrome boltene som holder gafflene,
angel eys,
Ny tempratur måler,
ny bensin måler.

Håper folk kan komme med innspill som kan gjøre sykkel'n bedre og fetere
Ja og jeg har kjøpt to kjøre cam, ikke noe spesielt gode, de selger de på teknikk magasinet, men jeg kjøpte 2 på ebay for 200. Så det vil bli to vinkel filmer når jeg får sykkelen på veien