meg: hey. liten gutte valp som har fått seg lappen på lett;) 16 år og fri mann på sykkelen!

mange som sier at aprilia er bare møkk og bare ryker. min mening er at det kommer and på hvordan man kjører og hvordan man behandler og tar vare på sykkelen! så bare måtte kjøpe meg en rs for di jeg liker ingen andre lett sykler. syntes rs1 er konge tøff og nogen lunde gode kjøre egenskaper.
litt om rs1:
da jeg kjøfte den, var mye gjort på den. forje eier har lakert den opp svart ( ganske fin farge;) viss dere ser på bildene har han lakt ganske mye svart i sykkelen!

når jeg lette etter sykkel. ville jeg ikke har sykkel som hadde orginal lokk. så måtte bare ha denne! den har sota vindskjer. den har også sota lykt foran. ( noe jeg egentlig vurderer og bytte pga at det lyser dårlig igjenom, men det er jo lyst om sommern :G ) den har hvite blink rundt hele. den har også byttet (bakskjermen) plata bak til en sølv farget industri plate, eneste av trim er effektanlegget, som jeg ikke har navnet på. hadde det. men har mistet det : ( noe mer er det vel ikke og si :S har kunn skjørt den 3 dager, fordi jeg satte den til vinter lagring etter jeg kjøpte den.
ting jeg vurderer og gjøre og skal gjøre:
skal bytte dekk
skal bytte bremseklosser og skiver f og b.
sette på nye blinklys ( akuratt de samme som sitter der )
lakere opp styret pg grunn av rust og flas som er sjuken på de.
bytte framhjul viss det er spidometer hullet som er ødelakt på felg.
skal også lakere opp nesten hele sykkelen, i samme farge! pga forje eier satte på klistremerker, som han rev av litt før jeg kjøfte den. og da flassa det av litt lakk øverst på kåpene og litt nede på tanken. noe du ikker ser før du er helt nerme:)
skal vurdere mer trim etter vert:)
kom med komentarer og tips!
noen få bilder:)
da jeg hentet den

spidometeret, bilde er tatt 2 dager etter jeg henta den.

vart litt dårlig bilde men håper dere ser:)

Aprilia Rs 125 1999 moddel. ( helt svart! )
Aprilia Rs 125 2000. (gul 160 ccm)
Aprilia Rs 125 1999 ( vrak som jeg har alle delene til )
chopper 500 ccm
crosser. 110.( hjalla driiiit)
yamaha dtr 88. til salgs. blå 4000.-
honda mtx 50 vurderes solgt.