Yes, velkommen til tråden om min elskede RS 125 som jeg ble eier av onsdag 16. mars 2011 !
Litt om meg: Jeg heter da Kjartan, er en 95modell og kommer fra Trondheim.
Har vært interesert i motoriserte kjøretøy siden jeg var liten og har kjørt moped (Tempo Corvette 390) og Scooter (Yamaha Aerox) siden jeg var
rundt 11år gammel. Har også foto som hobby så ska nok bli noen bilder i løpet av tiden jeg eier sykkelen.
Sykkelen; Grå/svart og gul 2001 modell Aprilia RS 125 med en så kort kmstand som litt under 10,000 km !
Alt orginalt uten om at CDI sperra er tatt. Har ingen planer om trim takket være en godt over middelsstreng mor..
Problemer: Sykkelen har en del riper men er ganske grei kosmetisk ellers, kunne dog trengt seg en god vask og kanskje litt polish.
Mekanisk så har sykkelen en massiv bensin lekkasje som jeg skal se om jeg får fikset. Det renner når sykkelen står på tomgang men ikke
når bensinkrana er av. Mistenker at det er flotøren i forgasseren

Fredag 18. Mars 2011
Har nå vært ute å tatt noen bilder av pusen min

Legg merke til km standen!
Ellers så er planen å fjerne alle klistemerkene, lakke forskjermen (eller carbon?), trekke om baksete og kjøpe en iridium vindskjerm
God Helg!
Søndag 20. Mars 2011
Har vært ute å vasket litt motorrom og skrudd av kåpene. Tenkte at jeg kunne få litt hjelp via en avstemning om hva jeg skal gjøre med utseenet til sykelen

Bilder:

Kaldt ute..

Venstre kåpe av, her ser dere skrapene myeeee bedre..

Kan jeg gjøre noe med dette?

Skittent clutchhus

Samt motorrom..

Whitespirit og tannbørste

Of ya bugger !

Ikke mint, men mye bedre

Det bløte på eksosen er vann, ikke whitespirit

Her får man ta når man har tilstrekkelig med tid og verktøy

Nei, jeg var ikke heldig med gratis rave ventil

Kåpene der de ligger

Hva skal jeg gjøre?
Stem for det du mener !