Det vi har her daa.. Kjøpte først et vrak av en RS50 for mange år tilbake da jeg var 13 ca det er 7 år sia.. Brukte mye tid og penger på å bygge den opp, Dvs. konfirmasjonspenga gikk til det her da! Det gikk ikke akkurat fort, for jeg var rimelig fersk på området motor på den tia.
Tenkte jeg skulle legge ut bilder jeg og skrive til hva som er illustrert! Svarer gjerne på spørsmål og alltid søren av kommentarer!

Da jeg kjøpte den var den ikke stort annet enn en ramme, motor&drivverk, hjul, styre og forstilling.., så jeg gikk til innkjøp av alt av kåpedeler så denna kunne bli kjørt på vei.. Alt av kåper ble kjøpt i svart, med oransje decaler på sia. Har desverre ikke bilder fra det eldste, siden jeg hadde ikke noe spesielt tilgang til kamera og hadde en rævva tlf!
Etter jeg fikk den på vei, gikk det ikke lang tid før jeg totalvraka hele shiten i en kollisjon med bil i regneværet. Kan trøste med å si at han som kjørte foran hadde epilepsy og det ikke var min feil!! selvom jeg ikke holdt fartsgrensa..
Her kommer konf penga til nytte.. jeg tok til meg de av delene jeg hadde og pusset dem ned, gikk til innkjøp av ny forstilling, felger, og div kåper som var ødelagt..
her er bilde av resultatet da sykkelen var på hjul etter kræsjen..

Da jeg først var i gang med å bygge sykkelen på nytt, hvorfor ikke kjøre på med div trim så dråget gikk litt bedre.. Litt bedre er vel undervurdert.
Det jeg kjøpte var.
- 1 stk. Hotshot ledlight
- 1 stk. Metrakit MRD carbonclutch
- 1 stk. DellOrto VHST 26 flatside
- 1 stk. Hebo Highflow Racing filter
- 1 stk. TopPerformance Girtønne Am6
- 1 stk. Hebo fastrack cooler. til kjølesystem
- 1 stk. TP 86 kit m. langslagsveiv
- 1 stk. Yasuni r3 exhaust
- 1 stk. Top performance CDI uten sperre. ( fungerte ikke med kitet. så brukte bare original uplombert sperre)
- 1 stk. Turtalsperre/"politiknapp"
Tok en gang bilder av alle delene en gang i tiden, men har ikke tilgang til det her på leir. Så her vil det komme en liten bilderekke av modifisering etter custom lakkeringa. (farge: Silkematt Svart)

Eksosannlegg mottat!!

Og så ble det montert!

Og et rimelig greit sluttresultat mener da jeg!

Det her er da sykkelen da!
Den er faktisk til salgs for den som er keen, mener å huske at den har gått i underkant av 13k.. Pris vil ligge et sted mellom 15 og 20k, høystbydene!
har seff alle org. deler hvis ikke, kan det lett skaffes! Alltid ålreit med kommentarer eller spørsmål!