Jeg heter Johan
både sykkel og A1 lappen ble klar til sesongen 2011
Men så skjedde det på slutten av sommeren, kjørte av veien i ca. 80 km/t: http://www.moss-avis.no/nyheter/mopedul ... -1.6444819
Så her sitter jeg igjen med en ødelagt RS, men heldigvis så står vinteren for tur, som jeg skal utnytte godt i mitt lille mekkerom!

Den "fine" siden(Hos politiet 2 dager etter ulykken)
Feil og arbeid gjort når jeg kjøpte sykkel vinter 2011( Alt ble fikset :
Startet ikke, fikk falsk luft gjennom innsug og feil innstilt forgasser
defekt coil
Kjørecomputer defekt
Nærlys, fjernlys
baklys
Det meste av ledningsnettet var brent opp
innsug morknet med hull
Frontkåpe ble lakkert
sidekåpe skiftet
bak kåpe lakkert
olje lekkasje
manglet blinklys foran
manglet ett speil
Vindskjerm sotet
Rosa og svarte skruer kåpeskruer
speedometer fungerte ikke
Nye dekk
Grundig vask!
Alt dette ble fikset.
Feil med sykkelen nå etter krasj:
Hele venstre side er ødelagt:
Frontkåpe ripet opp
Sidekåpe knekt og kastet
Bak kåpe ripet opp og knekt
Speedometer defekt
Frontlykten er knust innvendig
Lyd demper bulket
Støtte sensor ødelagt
Bremser foran ødelagt
Blinklys mangler
Planen for vinteren vil selvfølgelig være å fikse sykkelen, ny sidekåpe er på vei fra England allerede. Videre Skal jeg trimme
sykkelen med effekt anlegg/FP anlegg, vforce reeds, uplombert luft filter, 34mm gasser(flatside?) og 34mm innsug. Kanskje rave 1/2, hva sier dere? Jeg skal også style sykkelen, angel eyes, røde kåpe skruer, lakkere osv, har ikke helt lakt planen for stylingen enda, tips?:)
02.10.2011:Dette er mitt første innlegg! I dag har jeg vasket sykkelen grundig etter ulykken, det regnet mye den dagen jeg kjørte ut så sykkelen ble omtrent druknet i gjørme.
Deretter skrudde jeg av begge sidekåpene og kastet den som var knekt. Når vaskingen tok slutt, begynte jeg å gjøre klart skru rommet mitt for vinteren.
Bære inn verktøy, rydde, sette inn sykkelen osv.. Ble ferdig med alt i dag:) Venter en pakke fra pjme.uk.co med deler til speedometer, kåpeskruer og litt småting for utseende sin skyld
Sidekåpe er også bestilt. Er stadig på jakt etter trim deler(nevnt ovenfor) som jeg skal kjøpt brukt fra enten ebay eller finn 

Update 27.10.2011:
Tenkte det var på tide med en liten update
Da var pakken fra pjme og oemparts kommet frem, de inneholdt venstre side kåpe, røde kåpeskruer, deler til speedometer og andre div småting.
Holder på å trene opp hånden, men har fortsatt noen uker igjen før den blir bra igjen så får bare smøre meg med tålmodighet..
02.02.2012
Lenge siden siste update nå! I går startet jeg opp sykkelen for første gang i vinter den startet nesten med engang
Jeg vil komme med oppdateringer jevnlig i løpet av vinteren, og tar i mot tips og triks med ett stort smil