Da starter jeg nok et prosjekt, til tross for at folk klager på at det ikke skjer noe i prosjektene mine.. men det er no egentlig ikke mitt problem.

Jeg legger ut dette prosjektet mest av den grunn at folk kan få se hvordan jeg gjør det når jeg lakker ting, og kanskje ta med seg noen tips på veien. dette skal og bli mer seriøst en de andre med tanke på oppdateringer, ikke bare ligge de hulter til bulter rundt om i tråden.
Dette er første gang jeg lakker med sprøyte, og det er en del ting som er annerledes i forhold til å lakke med boks, så har derfor måtte prøve og feile litt, kommer til å skrive alt som skjer, og legge ut så mangen bilder som mulig.
Denne sykkelen må vekk, så har ikke planer om å ha noe evighets prosjekt her.
Det begynte med at jeg kjøpte en blå aprilia rs, som skulle være mer eller mindre kjørbar.. men den var jo langt fra kjørbar, begge dekkene måtte byttes, var ikke motoren som hørte til sykkelen så jeg hadde ikke sjangs til å montere turteller og det var kick på den. ellers så manglet den radiator og festene til radiatoren var knekt, foringer til speedometeret manglet, speedometer vaier manglet.. ledningsnettet var tuklet med og han som gjorde det hadde ikke peiling på hva han holdt på med, da han hadde klippet ledningene til baklyset, men ikke blinklysene. manglet også sal + lås.
Men kåpene var no i grei nok stand, selv om jeg var noe missfornøyd med kjøpet, da det viste seg å være så mangen mangler.
Jeg kjøpte egentlig sykkelen for å kjøre den selv, men så kom de nye reglene for trim, så jeg velger og selge den og heller ta tung lappen.
Første jeg la merke til var at den var veldig dårlig lakkert, og hadde noen stygge "dekaler" på sidekåpene, som viser seg å være lakk, ikke klistremerker <_< begynte å polere den, og fikk lakken blank, til tross for at den hadde reagert og begynt å boble flere steder, spesielt på tanken.
Planene for sykkelen er:
Nye dekk (har michelin pilot sport liggende)
Lakke kåper + felger
få motoren til å gå
bytte hjul lager
Ny bremseskive forran
Ny bakbremse (rop ut om noen har)
Nytt Speedometer (koso rx1n)
Fikse det elektriske
Få på en radiator (si ifra om noen har rs radiator liggende)
tror jeg skal montere blinklys igjen, så trenger et par nye da.
skal se mest mulig orginal ut
enten ha orginal motor, eller prorace.
Bilder + tekst
Hvis det er noe en lurer på så er det bare å spørre.
Update
16.06.12

¨