hei.
jeg har en aprilia rs 125 1998 model som trenger en ny look. tenkte å bygge den om til en streetfighter i og med jeg synes disse er kule og ser mye mer heftig ut. men jeg er ny på dette og vet ikke hvordan jeg skal bygge den. jeg skal ikke bruke for mye penger på dill og dall. jeg tenkte å polere aluminiumen så den ble blank, men det er et tjukt lag med metallic lakk oppå så må få fjernet det på en eller annen måte (vet ikke hvordan). jeg tenker å bruke bunnkåpen fra 2007 mod aprilia rs 125 i og med at det passer bra til streetfighter som på den andre sykkelen. hekken vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med, noen som hat noen tips??
det jeg skal kjøpe:
crosser styre - biltema 300,-
styre festet - ebay 200,-
streetfighter lykt (transformers) - speedoption 350,-
eventuelt spraylakk (dupli color) - mekk
kåpe del underst fra 2007 mod - ???
utfordringen min med streetfighter er at speedometeret og bliklysene foran skal monteres på mye mindre området. vet ikke helt hvordan jeg skal få festet det ordenltig.
hadde vært fint om noen komm med noen inspill.
her er bilde av min (uferdig) og en annen sin her på forumet som har bygget den om. er ikke helt fornøyd med hannes resultat. for håpentligvis vil jeg synest mitt bilr bedre. :-)
bilde med alle kåpene av og hvordan den var før prosjektet + hvordan målet var å få den:
23.04.13 har gjort pusset og polert å lakert to kåper ved setet.
har polert svingarmen og lakkert allt med klarlakk og kappet sidekåpen. jeg har også fått ktm lykten.
aprilia rs125 98 mod streetfighter
aprilia rs125 98 mod streetfighter
Sist redigert av frebernh den 13 mai 2013, 13:06, redigert 4 ganger totalt.

:
Re: aprilia rs125 98 mod streetfighter
Det kan jo ende bra! Stå på så blir den rå skal du se 

Har underkåpa på den sykkelen på profil bildet mitt, vet ikke helt om jeg vil selge den, men kom gjerne med bud 

- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
Det er lov å spørre meg før du tar bilde av meg, alså bare til din info.
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Snill introduksjon til nye medlemmer på forumet Lygre..
Som om DU aldri har linket/lagt ut et bilde uten å spørre/gi credits til eieren av bildet..
Personlig hater jeg RS125 streetfighter da de rett å slett ikke passer som det. De er alt for runde
Som om DU aldri har linket/lagt ut et bilde uten å spørre/gi credits til eieren av bildet..

Personlig hater jeg RS125 streetfighter da de rett å slett ikke passer som det. De er alt for runde

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
- eiriklygre
- Silver
- Kontakt:
Haha, sant det kjartan
.
Honda cr 85 2004
Honda cr 85 2004
Nettopp. Du kan heller oppfordre til å spørre neste gang isteden for å komme med en aggresiv og kanskje skremmende innlegg for det nye medlemmet på forumet. Hvis alle gjør sånn blir vel individet skremt og kanskje føler utrygghet for å spørre om ting etc. neste gang 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
sorry for det. så etter en aprilia rs 125 streetgfighter på google og det var det første jeg fant. så så jeg at den kom fra apriliaforum. men fant en litt annen løsning og denne så ikke så værst ut.
bilder fra: http://www.utvdrive.co.uk/bike/394325/2 ... wtownards/

det var kult med litt stor bunnkåpe.
bilder fra: http://www.utvdrive.co.uk/bike/394325/2 ... wtownards/

det var kult med litt stor bunnkåpe.

:
Smak og behag..

har gjort småting på sykkelen nå som å montere crosserfeste og kjøpt ktm lykt (ikke montert) og så har jeg gort en omfattende pussejobb og poleringsjobb med hovedrammen. med autosol ble det bra blankt.
update i første post
update i første post

:
- eiriklygre
- Silver
- Kontakt:
Nice må få på styre
.
BTW bildene dine er så store, men vil anbefale å bruke www.photobucket.com som opplasting på bilder å sånn.
KTM lykt kan sikkert bli bra, last opp bilde av den montert på sykkelen
.
BTW bildene dine er så store, men vil anbefale å bruke www.photobucket.com som opplasting på bilder å sånn.
KTM lykt kan sikkert bli bra, last opp bilde av den montert på sykkelen
Honda cr 85 2004
Honda cr 85 2004
Har nå pusset å polert svingarmen i tilleg. Jeg tok klarlakk på allt men merket at den ikke klebret like godt alle steder. Har fått lappen nå så jeg skal begynne å ferdigjøre den. Hat blant annet bestilt styre. Men, trenger man ny bremseslange?? Og hvor får man kjøpt dette? Gidd ikke å vente i en uke på å bestille noe og så passer det f.Eks ikke. Jeg har lag ut noen nye bilder i første post.

: