Soting av vindskjerm
Soting av vindskjerm
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
2002 - pris?
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
Hva koster det for en orginal en da? Er ikke billig det. Jeg spurte en kar på den lokale MC forhandleren hvorfor en sidekåpe i plast koster 3-5 tusen spenn, det er jo bare litt plastikk! Om Derbi hadde laget plastikk boller hadde de kostet 300 per stk mens en random en hadde kostet 10 kr på lidl, det sa jeg.
Da forklarte han at disse tingene skal ligge på lageret lenge, alle vet at kvm koster. Man skal ha strøm etc etc på disse lagerene. Det nytter ikke å komme når sykkelen er 15 år gammel å si "nei desverre, vi kan ikke gi deg deler. De har sluttet å produsere" i tilegg finnes det vel en lov at man må produsere deler i minst 10 år etter at siste modell er gått av båndet på fabrikken så. Som du skjønner jobber ikke folk gratis.
For den lille vindskjermen du skal kjøpe sitter der 20 polakker og skal ha penger for å leve. (ja ikke bokstavlig)
Jeg blir aldri sjokkert lenger når jeg ser på priser til noe som skal på en MC. Det er helt fantastisk at litt plastik kan koste så jæævla mye, ja enig. Men det er ikke mye å gjøre med det
I tilegg er det jo frivillig å kjøpe.
Da forklarte han at disse tingene skal ligge på lageret lenge, alle vet at kvm koster. Man skal ha strøm etc etc på disse lagerene. Det nytter ikke å komme når sykkelen er 15 år gammel å si "nei desverre, vi kan ikke gi deg deler. De har sluttet å produsere" i tilegg finnes det vel en lov at man må produsere deler i minst 10 år etter at siste modell er gått av båndet på fabrikken så. Som du skjønner jobber ikke folk gratis.
For den lille vindskjermen du skal kjøpe sitter der 20 polakker og skal ha penger for å leve. (ja ikke bokstavlig)
Jeg blir aldri sjokkert lenger når jeg ser på priser til noe som skal på en MC. Det er helt fantastisk at litt plastik kan koste så jæævla mye, ja enig. Men det er ikke mye å gjøre med det
I tilegg er det jo frivillig å kjøpe.
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
- karlsen.90
- Rossi
- Sted: DRØBAK
- Kontakt: