Er det noen som har en løsning på hvordan jeg kan få tetta disse hulla uten å sparkle med glassfiber og lakke? Tette hull , aprilia rs 125 98
Tette hull , aprilia rs 125 98
hei , har valgt og kjøre en sesong uten den bøyla bakpå sykkeln som passasjeren skal holde seg fast i , men di hulla i kåpen etter det håndtaket bynner å irritere meg
Er det noen som har en løsning på hvordan jeg kan få tetta disse hulla uten å sparkle med glassfiber og lakke? 
Er det noen som har en løsning på hvordan jeg kan få tetta disse hulla uten å sparkle med glassfiber og lakke? -
Greenrider
- Småproff
- Sted: Haugesund
- Kontakt:
Re: Tette hull , aprilia rs 125 98
Du kan bruke teip og ta teipen over hullene.
Jeg måtte bare. 
Toyota MR2 MK1 (4agze , kompressor)
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Bare å kjøpe noen plugger det vell 
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
lag to plast propper og putt ned i hullene? gjorde jeg. men så limte jeg de etterpå slipte og sparkla
audi 90 quattro 2.3l .
jeg hadde 2 plastplugger, slike som pleier og være i enden på enkelte hule rør 

Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
hmm teip ja
Må vell leite etter Propper på Bil tema eller noe , tar det bare samtidig som jeg kjøper depo støtta framme
Må vell leite etter Propper på Bil tema eller noe , tar det bare samtidig som jeg kjøper depo støtta framme