men hvertfall, noen her som har noen tips eller vet hvordan jeg kan heve hekken på RS'en min
heve hekken ?
- skienprilia125
- Fersk Racer
- Sted: Skien
- Kontakt:
heve hekken ?
( vet ikke helt om dette emne skal være på "styling" eller "hjelp meg", men satt det her )
men hvertfall, noen her som har noen tips eller vet hvordan jeg kan heve hekken på RS'en min
? rs 125 2002 mod 
Sykkel nå= Aprilia rs 125 2002 <3
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: heve hekken ?
heveklosser eller lenger bak demper
evt senke den forran
evt senke den forran
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
- skienprilia125
- Fersk Racer
- Kontakt:
hvor får mann tak i heveklosser da
?
X= rieju rs2 matrix 50cc
X= rieju rs2 matrix 50cc
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
bruk 0,5mm plater
pass på og bruk noe som holder
pass på og bruk noe som holder
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
- skienprilia125
- Fersk Racer
- Kontakt:
du kunne ikke hjulpet meg med det da, Per
?
X= rieju rs2 matrix 50cc
X= rieju rs2 matrix 50cc
Hvorfor vil du endre styregeometrien? Å heve hekken har innvirkning på kjøreegenskaper og veigrep, tenk deg om to ganger før du du endrer på slikt. Sannynligvis så visste ingeniørene til aprilia veldig godt hva de holdt på med da de designet sykkelen slik.
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Ikke hev hekken
Ser godt ut som den er originalt..
Ser godt ut som den er originalt..
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
- dementedx2
- Verdensmester
- Sted: stord/austevoll
i steden for å heve den på demperen å ødelegg alt av kjøre egenskaper som inunf så fint sa det
det DU gjør er å heve den på bak ramma dette kan du da gjøre med 2x heve klosser som du setter på de nederste festene mellom ramma og bakramma. men eg kan ikke låve deg at dette vil se bra ut uten videre modifikasjoner for å få plasten,luftfilter og alt til å passe igjen etterpå
det DU gjør er å heve den på bak ramma dette kan du da gjøre med 2x heve klosser som du setter på de nederste festene mellom ramma og bakramma. men eg kan ikke låve deg at dette vil se bra ut uten videre modifikasjoner for å få plasten,luftfilter og alt til å passe igjen etterpå
X-Aprilia RS 125 00mod, 06mod motor, 98mod plast
Polini154, BoysenReed, Dellorto34Flatslide, jollymoto corsa, Usperra CDI, rave2, powerfilter